Till slut – World of Tanks kommer till PS4
Playstation-premiären dröjde, men snart är det dags.
Finns till PC också. Glöm inte det
Stog ju det?
Finns till Android också. Glöm inte det heller
Finns Tanks IRL också, glöm inte det!
Sverige behöver ett starkare försvar. Tänk på det.
Ryssen kommer. Glöm inte det!
Hur är wot jämfört med warthunder? Gillar warthunder men är skillnaden stor nog finns det kanske plats för ett tankspel till. Upplys mig.
Det är grymt stor skillnad.
War thunder är en form utav simulator där realism är i fokus (One-shots, realistiska stats till en viss grad) medans World of Tanks är arakad baserat (HP system, stats används hejdans vilt för att balansera stridsvagnar).
Jag rekommenderar dig helt enkelt att ladda ner WoT (Eller Armored Warfare, moderna stridsvagnar) och pröva, det är ju gratis trots allt så du har inget att förlora på det
Hur är wot jämfört med warthunder? Gillar warthunder men är skillnaden stor nog finns det kanske plats för ett tankspel till. Upplys mig.
War thunder är en form utav simulator där realism är i fokus (One-shots, realistiska stats till en viss grad) medans World of Tanks är arakad baserat (HP system, stats används hejdans vilt för att balansera stridsvagnar).
Jag rekommenderar dig helt enkelt att ladda ner WoT (Eller Armored Warfare, moderna stridsvagnar) och pröva, det är ju gratis trots allt så du har inget att förlora på det
Helt rätt, will do.
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Helt rätt, will do.
Dessvärre kommer du inte få nån märkbar känsla för hur ditt pansar funkar förrän runt tier 4 eller uppåt, finns undantag men det beror helt på vilket tech tree du väljer att avancera i.
{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.
Finns till PC också. Glöm inte det
Stog ju det?
Finns till Android också. Glöm inte det heller
Finns Tanks IRL också, glöm inte det!
Sverige behöver ett starkare försvar. Tänk på det.
Ryssen kommer. Glöm inte det!
Tank hämnades sin bror Dozer i Matrix, Glöm inte det!