Alla kartor blir gratis till Rainbow Six: Siege
Jaga terrorister, eller poliser, utan att oroa dig för överraskande kostnader.
#ubisoft, #tom-clancys-rainbow-six-siege
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
Är inte pengar det handlar om. Utan principen att kunna få ett helt spel, inte ett spel de hackat sönder för att tjäna mer pengar.
Detta spel kommer gå en snabb död till mötes, minns "Brink", "Evolve", "TitanFall". Det är "bara" en MP-pangare utan SP-kampanj.
Tror de kommer lägga micro-transaktioner någon annanstans bara
All ammo kommer kosta pengar istället
åh jag blev taggad på en variant. Att man fick ingamepengar för att köpa ammo när man spelade. Du har alltid ett basbelopp men du måste tänka på va du lägger dom på. Kanske ett speciellt gamemode med detta. Så folk inte bara går loss och skjuter på allt utan tänker på att hushålla.
Tror de kommer lägga micro-transaktioner någon annanstans bara
All ammo kommer kosta pengar istället
åh jag blev taggad på en variant. Att man fick ingamepengar för att köpa ammo när man spelade. Du har alltid ett basbelopp men du måste tänka på va du lägger dom på. Kanske ett speciellt gamemode med detta. Så folk inte bara går loss och skjuter på allt utan tänker på att hushålla.
Kul ide - men för oss som spelar 4-5 timmar om dagen så ...njae
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Tror de kommer lägga micro-transaktioner någon annanstans bara
All ammo kommer kosta pengar istället
åh jag blev taggad på en variant. Att man fick ingamepengar för att köpa ammo när man spelade. Du har alltid ett basbelopp men du måste tänka på va du lägger dom på. Kanske ett speciellt gamemode med detta. Så folk inte bara går loss och skjuter på allt utan tänker på att hushålla.
Eller ännu bättre! Köp spelet och få tre liv. Efter det har din karaktär permadeath och sen får du köpa spelet igen.
Detta spel kommer gå en snabb död till mötes, minns "Brink", "Evolve", "TitanFall". Det är "bara" en MP-pangare utan SP-kampanj.
Har TitanFall tappat så många spelare?
Tycker faktiskt det var ett rätt okej lir. Har inte spelat de nya kartorna än. Tänkte veva igång det någon gång snart.
Detta spel kommer gå en snabb död till mötes, minns "Brink", "Evolve", "TitanFall". Det är "bara" en MP-pangare utan SP-kampanj.
Tror ju inte därför det kommer dö. Om man går efter alphan och betan så kommer det ju dö ut för att det är ett förbannat dåligt spel helt enkelt.
Detta spel kommer gå en snabb död till mötes, minns "Brink", "Evolve", "TitanFall". Det är "bara" en MP-pangare utan SP-kampanj.
Har TitanFall tappat så många spelare?
Tycker faktiskt det var ett rätt okej lir. Har inte spelat de nya kartorna än. Tänkte veva igång det någon gång snart.
Det är bara ett par hundra personer som spelar på PC. Det är en katastrof.
Den här trenden gillar jag. Först kommer EA och lovar gratis-dlc till nya Need For Speed, total avsaknad av mikrotransaktioner, samt upplåst FPS. Nu verkar Ubisoft ha sett ljuset också. Trevligt!
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
DLC hysterin inom spelmarknaden har lett till att många spel levereras ganska fattiga på innehåll för att sedan "expanderas" med just DLC.
När stora etablerade utvecklare/utgivare annonserar sina DLCs långt innan spelet i fråga ens är lanserat och det hela gör att man får intrycket av att de inte längre lägger ner särskilt mycket "hjärta" i utvecklingen.
Jag vet inte om det är tänkt att 10 kartor ska låta mycket för ett multiplayerspel i dag men med minnen från "förr" så tycker jag ändå det låter snålt.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Detta spel kommer gå en snabb död till mötes, minns "Brink", "Evolve", "TitanFall". Det är "bara" en MP-pangare utan SP-kampanj.
MP-pangare duger gott om det görs rätt.
Så få idag som vågar testa något nytt dock och istället får vi ytliga shooters som kör på ett och samma "vinnande" koncept.
Battlefield 2 spelas fortfarande
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
Folk är snåla, om jag fastnar för ett spel, lägger jag gärna 150-300 för mera material, ingen förlust i mina ögon.
Men det ska klagas på allting idag!
Spela spel är kul ibland.
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
Är inte pengar det handlar om. Utan principen att kunna få ett helt spel, inte ett spel de hackat sönder för att känna mer pengar.
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
DLC hysterin inom spelmarknaden har lett till att många spel levereras ganska fattiga på innehåll för att sedan "expanderas" med just DLC.
När stora etablerade utvecklare/utgivare annonserar sina DLCs långt innan spelet i fråga ens är lanserat och det hela gör att man får intrycket av att de inte längre lägger ner särskilt mycket "hjärta" i utvecklingen.
Jag vet inte om det är tänkt att 10 kartor ska låta mycket för ett multiplayerspel i dag men med minnen från "förr" så tycker jag ändå det låter snålt.
Ett annat problem är hur man vet om dom har sålt ett ofärdigt spel bara fär att sälja DLC, eller om dom verkligen har sålt ett helt spel och sedan säljer extra.
Å ena sidan så är jag helt med på er poäng, men å andra sidan kan jag tycka att allt för många är för snabba med att döma. Det är som att det inte kan få ett DLC alls utan att folk säger "det borde varit med från början".
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Tror de kommer lägga micro-transaktioner någon annanstans bara
All ammo kommer kosta pengar istället
åh jag blev taggad på en variant. Att man fick ingamepengar för att köpa ammo när man spelade. Du har alltid ett basbelopp men du måste tänka på va du lägger dom på. Kanske ett speciellt gamemode med detta. Så folk inte bara går loss och skjuter på allt utan tänker på att hushålla.
Låter nästan som en variant at The Hunter där man måste köpa ammo. Antingen via ingame-valuta som man får via uppdragsbelöningar eller riktiga pengar.
Tycker själv det inte är så dum idé faktiskt, även om man måste tänka igenom den och lösningen ordentligt. Risken är att för många ropar P2W och inte spelar. Kanske löser allt genom att samtigt belöna ju mindre skada man gör?
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
Är inte pengar det handlar om. Utan principen att kunna få ett helt spel, inte ett spel de hackat sönder för att känna mer pengar.
Jag förstår inte problemet med att betala för DLC. Allt annat lika kommer du att få mer material om du betalar för det, det är rätt enkelt. Har folk inga jobb eller varför är det så farligt att betala saker?
DLC hysterin inom spelmarknaden har lett till att många spel levereras ganska fattiga på innehåll för att sedan "expanderas" med just DLC.
När stora etablerade utvecklare/utgivare annonserar sina DLCs långt innan spelet i fråga ens är lanserat och det hela gör att man får intrycket av att de inte längre lägger ner särskilt mycket "hjärta" i utvecklingen.
Jag vet inte om det är tänkt att 10 kartor ska låta mycket för ett multiplayerspel i dag men med minnen från "förr" så tycker jag ändå det låter snålt.
Ett annat problem är hur man vet om dom har sålt ett ofärdigt spel bara fär att sälja DLC, eller om dom verkligen har sålt ett helt spel och sedan säljer extra.
Å ena sidan så är jag helt med på er poäng, men å andra sidan kan jag tycka att allt för många är för snabba med att döma. Det är som att det inte kan få ett DLC alls utan att folk säger "det borde varit med från början".
Det finns ju olika former av dlc, där man märker att de tagit sönder spelet för att tjäna pengar. Som Destiny t ex. Sedan finns det bra dlc som bidrar med något helt nytt, något som inte behövs för att njuta av original spelet, men som förhöjer och fördjupar. Som bioshock infinite eller Dishonored.