Wildstar blir free-to-play!

Medlem

Jag gillade det som fan den första månaden, tröttnade den andra, lirade en gratis vecka för nån månad sedan och kunde inte hitta mycket nöje denna gång tyvärr.

Det är ett riktigt slipat men ack så oinspirerat mmo i slutändan. För er som inte prövat det så tycker jag man ska ge det ett försök, nog kan man få ut en hel del skoj ur det, utan att göra det till sitt andra liv.

Och skulle man nu tycka att raiding är the shit, ja då kan man nog inte hitta bättre.
Personligen var endgame inget för mig alls, är inte ett dugg intresserad av att raida, och PvP battlegrounds vart snabbt enformigt. Det jag såg fram mest emot vart det aldrig något av, och det var warplots, vill säga 20 vs 20 med egna modifierade guild baser.
Housing var nog det dom gjorde bäst, hade gärna fått kunna göra mer med de verktygen, typ om dom vågade lägga level design i spelarnas händer för att skapa eget innehåll, då hade jag stannat för evigt.

Om man inte klickar med sin valda klass kan man få ett riktigt dåligt första intryck, så våga pröva lite olika.

Och om man som mig tyckte att deras combat var lite vilse med vad dom ville göra med det, så finns det mouselook addons som i alla fall för min del gjorde långt trevligare att spela. Personligen körde jag med denna: http://www.curse.com/ws-addons/wildstar/220693-lockdown

Ha det så skoj!

12
Skriv svar