Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
Har du någonsin önskat att du kunde få spela Spirited Away, Prinsessan Mononoke eller Min granne Totoro? Med Level-5:s Ni no Kuni får du chansen!
#journey, #shadow-of-the-colossus, #ni-no-kuni, #level-5, #jeanne-darc, #dark-cloud, #namco-bandai
Så jävla härligt att de har gjort så man kan välja om man vill ha Japanskt eller Engelskt tal! På tok för få som gör detta till ett alternativ för spelaren.
Kan inte annat än hålla med Själv hade jag förvisso nöjt mig med Japanska, men så tycker ju inte alla^^
Blir köp för min del, inget snack om den saken.
Så jävla härligt att de har gjort så man kan välja om man vill ha Japanskt eller Engelskt tal! På tok för få som gör detta till ett alternativ för spelaren.
SÅ JÄVLA SANT!!! Själv föredrar jag japanskt oftast och det suger om inte det finns !!! Den dagen shenmue 3 kommer ut så hoppas jag man får välja.
Tycker det är fruktansvärt roligt att några äntligen vågar göra riktigt "tecknad" grafik igen. Det håller så mycket längre.
Monkey Island 3, Zelda : Wind Waker m.fl är vackra spel som än idag håller standarden. Det är spel som hur gammla dom en sen blir, man aldrig kan klaga på grafiken.
Nämen!
Kan inte annat än hålla med Själv hade jag förvisso nöjt mig med Japanska, men så tycker ju inte alla^^
Blir köp för min del, inget snack om den saken.
Detta håller jag med om också, jag föredrar alltid den Japanska original-dubben framför Amerikanarnas (iaf på de spelen jag har testat det) Så för mig hade Japanska dubben räckt. Men! Som sagt så tycker inte alla lika, därför är det ju bara en större anledning att låta spelaren själv välja, jag menar.. de lär ju sälja betydligt fler kopior av spelet nu när spelaren vet att man har det alternativet.
Väldigt vackert och mycket uppmuntrande att se. Ghibli lyckas alltid fånga sagornas magi och under med sin stil och storytelling. Hade varit ett perfekt spel om det inte varit för stridsdelen. Tycker inte riktigt att det passar. Vi behöver mer spel som är färggranna och fantasifulla, med minimalt våld. Inte för jag är mesig, men för att jag är så jävla trött på det.