Någon som haft samma känsla som mig för Oblivion? :)
Jag är böjd att hålla med Vozk, även om jag tycker Oblivion är ett av de bästa spelen som någonsin gjorts så var Morrowind så mycket mer.
Det är sant. Oblivion är ett av världens bästa spel utan tvekan. Men Morrowind ligger fortfarande på första platsen och kommer troligen förbli där länge, länge om inte The Elder Scrolls V blir bättre som jag tvivlar på att det kommer bli.
En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren
Har inte Morrowind på första plats för alla spel, har alltid varit ett enormt fan av Vampire the Masquerade: Bloodlines, och det spelet har inget annat lyckats plocka pallplatsen ifrån än
Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort
Har inte Morrowind på första plats för alla spel, har alltid varit ett enormt fan av Vampire the Masquerade: Bloodlines, och det spelet har inget annat lyckats plocka pallplatsen ifrån än
Har faktiskt inte provat det. Men eftersom du ger det så pass mycket cred så blir det nog ett inköp inom närmsta framtid, hehe.
Inköp av Vampire? Lycka till, det är ett gammalt spel från en utvecklare som gick i konkurs just innan spelet skulle släppas och det var bara tur att de faktiskt lyckades få ut det på hyllorna innan det var försent. Jag hoppas du får tag i ett ex då det är ett enormt bra spel.
Ja, i Morrowind hände det ofta att jag smög omkring djupt under jord i mörkret med endast en liten fackla till ljus. Omgiven av odöda vars väsningar man kunde höra. Så plingar det till från ett chattprogram och jag hoppar rätt upp. Hög puls, var är pausknappen? Där! Till chatten och förklara för kompisen att han nära givit mig en hjärtattack.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
AHH!!
FAN GRABBAR!
Jag har oblivion game year edition till ps3 och får vänta till MÅNDAG innan jag får köra det...
Dumma posten som inte lämnar post på lördagar..
AHH!!
FAN GRABBAR!
Jag har oblivion game year edition till ps3 och får vänta till MÅNDAG innan jag får köra det...
Dumma posten som inte lämnar post på lördagar..
Bra att du fick tag på Game of the year edition,
det finns versioner med enbart Oblivion som givetvis är kanonbra,
men med game of the year edition så kommer du har jättemycket att göra,
ett fantastiskt fint spel.
Igår såg jag bara orginalet, jag lade undan det för att jag skulle köpa det idag. Men istället hittade jag det här
Istället för vanliga oblivion hittade jag GOTY
Tråden är besvarad och väldigt gammal, så länge inte någon modd kommer och säger till så är det okej att snacka vidare Drar vi inte upp en massa gamla trådar för att snacka OT i så har de nog överseende.
Ska köpa Goty nästa vecka Har inte haft chansen att uppleva oblivion fullt ut på grund av lite smådålig hårdvara. Men blir att tillägga också ett inköp av ett XFX Geforce GTX 260 black edition :up:. Sen så ska det rulla!
Nice
Själv håller jag på för fullt att bli högsta ledaren av mages guild, sen fortsätter jag med the shivering isles
Nu är jag högste av mages guild och kommer att försöka avancera genom fighters guild också.
Oblivion är absolut det bästa spelet som jag har spelat. Har haft så kul med det så det inte är sant. Känslan är obeskrivlig och musiken är en klass för sig. Nu får dem ta och göra femman!
Oblivion är absolut det bästa spelet som jag har spelat. Har haft så kul med det så det inte är sant. Känslan är obeskrivlig och musiken är en klass för sig. Nu får dem ta och göra femman!
Har du testat Morrowind? Ifall inte så rekommenderar jag det starkt, det är faktiskt bättre än Oblivion på många punkter ifall man kan tolerera den numera relativt utdaterade grafiken
Men håller med dig, Oblivion är fantastiskt, speciellt med expansioner och DLC's, väldigt få spelvärldar är så välarbetade i min mening.