Nu kan du betala dig till toppen i Battlefield 3
Bra initiativ enligt mig. Folk i kommentarerna säger att unlocksen inte spelar roll och att det bara är dåliga spelare som kommer köpa detta. Jag säger att det spelar ingen roll hur pro du är; utan flares för flygplanen överlever du en tiondel så länge som de som har låst upp dem. Som engineer utan Javelin är du hälften så effektiv som med Javelin. Som sniper utan M107 är du.. ja, ni fattar. För såna som inte nötte spelet vid release och har halkat efter med unlocksen är det bara tråkigt och jobbigt att köra matcher mot folk som har allt det bästa.
Pja tycker det är en uppenbar uthorning av BF3. Låsa upp till vehicle's kan jag förstå då det är fan inte lätt att få flares de där första 10-20 minuterna man flyger. Men det betyder ju fan inte att man ska sälja det. Level systemet till fordon har många fel och detta är inte lösning.
Pay 2 Win...
vadå pay to win ? sånt spelar ingen roll alls ifall man är en dålig spelare, när jag började spela bf3 så hittade jag otroligt många som hade alla mods men var såna idioter att man lätt klättrade över dom i poängen
always use the nubs for cover
Kan nog vara en bra idè, dom som kommer köpa det är dom som skulle betalat för fusk istället. Låt om betala för detta istället så slipper vi noob cheaters.
Grafik: Nvidia RTX 3060 TI DDR4 Ram: 32GB@3600mhz
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB
Poänglöst, alla spelare borde ha tillgång till alla vapen direkt för att få en så jämn match som möjligt, att farma exp ska inte ge fördelar imo :/
Enda gången spel ska erbjuda upplåsningsbara vapen är om de är nischade och därför svårare att använda effektivt, eller "sämre" än de vanliga. Inget pay/farm 2 win, men så ska det väl vara nu för tiden i FPS. Vem behöver skills, allt handlar om att låsa upp rätt vapen/perks och sen dominera tack vare dem. :/
Haha, och folk klagar på "Real-Money AH" i D3 Det här är så mycket värre i så fall. Nu har jag ju inte det minsta problem med RMAH i D3, och inte överdrivet mycket med detta heller, då folk kommer spela som en påse skit om dom är nybörjare oavsett vapen. Tycker dock att det är lite surt att man kan låsa upp allt, och inte bara en mindre del. Bry mig inte så mycket om vapen osv, mentycker att man fan ska behöve arbeta mer för t ex Jet unlocks.
Gillar egentligen inte heller principen att man ska kunna få massa bonusar för riktiga pengar i spel. Det som t ex gjorts i WoW och som kommer i D3 är ju bara kosmetiska saker som pets och mounts, samt att folk säljer saker dom hittar.
Någon som skulle tycka Blizzard var imponerande om dom skulle sälja legendary items i D3? Nä fan, skrota den här snikna trenden tycker jag.
En bra idé i helt het. Spelare som tycker att de inte har tid med att låsa upp allt kan köpa det istället eller såna som helt enkelt vill ha allt på en gång kan köpa och få det också. Och om du nu vill låsa upp allt som vanligt gör det också. Kan bli lite surt för de som kämpat sig fram och "slösat" tid i BF3 bara för att nu kunna köpa allt, de kan ju känna sig lite plåsta. Men spelet är bra och kul så varför klaga?
Det är ju alla upplåsningar,perks och statistik som dödar fps genren totalt.När 90% av alla spelare är K/D horor eller bara tänker på uppgraderingar så försvinner ju meningen fullkomligt med lagspel.
Tillbaks till ett vapen per klass utan några djävla uppgraderingar och framför allt ta bort k/d statistiken så kanske fler skulle gå in för att göra sitt bästa för att laget ska vinna.
More COOP for the masses