Vinn Operation Flashpoint: Red River
Fattar inte varför alla är så hatiska mot Operation Flashpoint: Dragon Rising och nu Red River, potentialen ligger inte i kampanjerna som följer med spelet, utan i editorn som medföljer. Jag satt och lärde mig lua scripting i dragon rising och hade riktigt kul!
Visst det är väll ingen riktig uppföljare till originalet, men fortfarande har det stor potential. Jag vill riktigt gärna vinna detta spelet då man inte har råd att köpa det sen vid release, så att jag kan scripta riktigt balla strider igen :D! roligare miljöer!
Du är medveten om att de tagit bort editorn, va?
What?! seriöst?! det har jag helt missat i så fall den kan de ju inte ta bort, då är de inte helt kloka! rättare sagt sjuka i huvudet! :/
Såg det nu på morgonen på spelets Wikipedia-sida: "The game will not feature a mission editor or SDK for any platform."
Heh, söder om Tajikistan finns Afghanistan, längre söder än så hittar man ju faktiskt Pakistan tillslut. Men angränsar till vill jag inte direkt påstå dom gör.. Dock ändå korrekt på sitt sätt då gränsen för afghanistan går i en udde i Öst och ansluter sig till Pakistan..
I don't feed trolls, I eat them.
Heh, söder om Tajikistan finns Afghanistan, längre söder än så hittar man ju faktiskt Pakistan tillslut. Men angränsar till vill jag inte direkt påstå dom gör.. Dock ändå korrekt på sitt sätt då gränsen för afghanistan går i en udde i Öst och ansluter sig till Pakistan..
Det är ingen som har frågat om ett angränsande land.
Jag skiter i om de har tagit bort editorn eller om det inte är lika realistiskt som ArmA eller orginal OFP. Det jag vill ha är spännande co-opstrider och en bättre orderginving än i ArmA.
Det är ju det som jag tycker borde vara behållningen i detta spel.
ArmA 2 klanspel!
"If the road ahead is long, don't turn back"