FZ:s skattjakt - vinn tv, PS3 och NDS!

Medlem

Jag kan inte ens vara med att klicka?!

Kan inte klicka på dom och jag får en massa konstiga fel:
ERROR!

signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Rätt coolt att man kan få poäng fast det inte finns några kvar att få

signatur

//Obs mina åsikter
Vengeance

Inaktiv

Ok. Jag vet inte om jag har fattat fel här, men jag behöver inte ens leta efter skatterna. Jag behöver bara köra reload på save.phb-sidan för att få en ny fråga? Vad är det här för tävling? Ingen riktig värdighet i någonting. Jag trodde också att varje fråga var värd 10, eller kanske 20 poäng. Men 1 poäng? Och någon har fått 800+ ?? Suck.....Varför ska jag ens anstränga mig......

Medlem

Frågorna är värda 1-5 poäng (tror det finns nån som är fem, kan vara mindre också) men man får mest bara dom som är värd 1-2 tycker jag.

/ LordDaimos

Medlem

Så, hur många blir uppe halva natten klickandes runt på siten tro?

/ LordDaimos

Medlem

Jag tror inte det är inte frågorna som är värda speciella poäng. Eftersom man kan refresha för att få olika frågor hela tiden.

Medlem

Tentavecka nästa vecka så jag sitter nöjd på mina 5 poäng

Inaktiv

För mig står det i gul text 74 skattjaktspoäng istället för 1 skattjakts symbol. någon annan som har samma problem?
Arbetade mig upp till 105 förut, men när jag kollade igen så låg jag på 70 igen...

Medlem

Uppmärksam som jag är så märkte jag att poängen beror på hur många mynt det är på varje symbol. 1, 2 eller 3 mynt resulterar i lika många poäng:)

Jag ska in på topp-10 innan jag lägger mig hehe.

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

13p... aldrig att jag kommer få något

Medlem

Jag tog tag i tävlingen igen och är på 118..
Fick 90+ på 20 min;)

signatur

Wai

Mår FZ.se dåligt nu eller...? Sidorna laddas knappt och ibland kan jag inte ens komma in på sidan.

Medlem

Satan vad seg sidan blir pga denna tävling Blir nog till att läsa spelnyheter på annan sida

Inaktiv

Epic fail på den här tävlingen...undra hur FZ kommer att reagera på all kritik, de brukar ju inte vara speciellt glada i det i vanliga fall.

Ett tips är att som någon sa tidigare, göra tävlingen på lika villkor. Ett annat är att inte ändra reglerna...vad är det för tävling!!? Tänk er det här scenariot: Ett 100-meterslopp...efter halva vägen bryts loppet eftersom domarna var uttråkade och bestämde sig för att 50 meter räcker...bull! Det sista tipset gäller tävlingen som sådan...vore det inte smart att ha en tävling som inte suger sidan!!?

Okej, jag deltar inte i tävlingen så varför bryr jag mig...jo, även om det finns en tävling (som jag skiter i) vill jag kunna ta del av all annan information på sidan (även om nyheterna inte är timfärska ;P).

Lika bra att erkänna tävlingen ogiltig och hitta på en ny.

Medlem

Ni borde slänga in en eller två 100poängare för alla som ligger under top 10..

Medlem

Jag har varit med sen starten i morse men först nu kom jag med på topp-10. Det kommer garanterat inte vara länge.:) T.o.m på plats 9 hehe.

Edit: Jag menar igår morse då:D

signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Mahone:

Satan vad seg sidan blir pga denna tävling Blir nog till att läsa spelnyheter på annan sida

mmm.

Medlem

De slutade komma upp för mig för flera timmar sen. Jag gissar att servern mår inte direkt hallon.

Medlem

jag kör sista rushen nu sen pallar jag inte mer ikväl..

Medlem

Det som är mest roligt med den här tråden är alla som är bittra på att de har för lite fritid och inte kan medverka i tävlingen. De som skriver "Skaffa ett liv", "Skaffa ett jobb" eller "No-lifers" vill så hemskt gärna vinna första priset, men de har inte tid pga. av familj, jobb, barn, studier eller andra tråkigheter.

Vad säger att det är sämre att vinna prylar för 20 000 kr genom att klicka sig fram på fz, mot att jobba tre månader för att ha råd att köpa exakt samma prylar? Tänk efter innan ni spyr gala över folk ni inte känner, det finns folk som tycker det är jättekul med denna typ av tävlingar.

Inaktiv
Skrivet av Zedrix:

...det finns folk som tycker det är jättekul med denna typ av tävlingar.

Jag är en av dom, har hittat avdelningar på FZ som jag aldrig sett innan:) lyckat enligt mig.

kvn
Medlem

the battle of "F5"

Redaktör
Skrivet av Jinx:

Epic fail på den här tävlingen...undra hur FZ kommer att reagera på all kritik, de brukar ju inte vara speciellt glada i det i vanliga fall.

Ett tips är att som någon sa tidigare, göra tävlingen på lika villkor. Ett annat är att inte ändra reglerna...vad är det för tävling!!?

Vi har tagit åt oss av kritiken, det är därför upplägget har ändrats. Blanda inte ihop regler och upplägg - några regler har vi inte ändrat.

Jag är fullständigt övertygad om att vi hade fått precis lika mycket kritik hur vi än hade lagt upp den här tävlingen. Priser tycks locka fram det sämsta hos vissa, och ju finare priser, desto sämre uppträdande. En del tror att de har någon sorts rättighet att vinna... I slutändan är vinnaren den som är skickligast och/eller mest målmedveten och har en gnutta tur. Som i alla tävlingar.

signatur
Medlem

Men tävlingen är redan avgjord då eller?
Excerion leder ju överlägset med 19x poäng kvar.
GRATTIS!

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Redaktör

Det kommer fler poäng att tävla om, tävlingen pågår till och med söndag. Citat från 10.26 i torsdags, tävlingen hade varit igång i ca 30 minuter:

Citat:

Okej, efter att ha sett Klosterkattens "score" så lägger jag av. Jag orkar inte sitta och leta på runt 90 st skatter. Nej, nu skall jag göra något annat.

signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:

I slutändan är vinnaren den som är skickligast och/eller mest målmedveten och har en gnutta tur.

Och med mest fritid.

Inaktiv

Bra sätt att få högre pageviews iaf

Vissa klarar sig ur finanskrisen på sitt sätt. lol

Medlem

haha, som att tur och skicklighet ger nåt i den här tävlingen

det handlar ju bara om vem som sitter mest på sidan och refreshar

Tomas, eftersom du ändå är online här..
Kan du inte ge nån slags respons på att ni tog till tidsbegränsningen mitt under omgången då många, t.ex han som leder nu, redan spammat loss och fått ett oerhört försprång? Vore det inte bättre att ha fortsatt med den fria metoden omgången ut?

Tävlingsmomentet i sig har jag inget emot, vill man ha såna här finfina priser så kan man gått vara tyst och kämpa på. Jag glädjer mig mot att FZ lär kunna visa upp sjysst besökaraktivitet under december månad(som ingår i 2008) när dom ska sälja reklamplatser. Fair and square enligt mig.
Jag har följt FragZone sen start och det är kul att sidan frodas och blir större. Just därför kan ju såna här tävlingar hållas.

Medlem
Skrivet av Bazil:
Skrivet av Tompa:

I slutändan är vinnaren den som är skickligast och/eller mest målmedveten och har en gnutta tur.

Och med mest fritid.

Word på de. Det är även lucia på lördag, så dom flesta med familj är körd i denna tävling. Jag tycker inte att en vinnare ska koras pga just den hade mest fritid, prestation är en helt annan sak, vilket Excerion visar upp genom att klicka runt nonstop på hemsidan, men fritid ska absolut inte ha något med en tävling att göra.

Man kan i stort sätt redan gratulera Excerion, för jag tror ingen kommer ikapp honom nu efter att FZ ändrat upplägget mitt i tävlingen, vilket även de är fel. Ändrat upplägg = nollställ poängen, nu vet jag inte om FZ gjort de men har svårt att tro de.

Skriv svar