xbox, core vs preim
börjar bli sugen regält nu på en xbox360, nu när GoW är ute...
kollade lite på core å preim versionen.
om jag räknade rätt, köper en core+en 20gig hd så blir det billigare än att köpa en preim direkt?
är det nån annan skillnad mellan de två som jag bör känna till?
R.I.P The_maxx
du får trådlös kontroll till premium, man får HD AV Cable och så tror jag man får live headsetet
• Trådlös Xbox 360-spelkontroll.
• Xbox 360-headset.
• 20GB hårddisk.
• Xbox 360 Composite AV Cable.
• Xbox 360 Component AV Cable.
Core får du trådbunden handkontroll och Composite AV Cable.
Du får alltså Component, Headset, och trådlöst. Tänker du använda Component är det lönt redan där. Headset och trådlöst är bara gravy.
Då ska vi spela du och jag ice, hela natten lång.
Jag da.
Eller HDD.
ok men säg att jag har en 40 gigs disk liggande här hemma, kan jag använda den eller behöver jag köpa nått tillbehör till konsollen för att få det o funka? (förresten, är 20 gig max?)
Det är speciella HDDs.
Det är bara en tidsfråga innan det kommer en ny hdd.... De ska ju börja släppa filmer på marketplace och då räcker inte 20gigg när man demos n shit.
Sen så kan man ju bara använda sig utav 13 gigg på disken. Resten tar emultorn till de gamla Xbox spelen upp.
"Jesus loves me yes I know"
med gold kan du lira online, vilket du inte kan med silver, och vissa demos å annat kan du ladda ner tidigare om du kör gold...
jaså, jag trodde man KUNDE spela online med silver...men att man kunde göra en mass annat skit med gold (trodde demos och liknande var endast för gold).
jahapp då tappade jag lite intresse för xboxlive...surt sa räven
edit:
såg just priserna och tar tillbaks vad jag sa. 200 spänn för 3 månader är ju inget att orda om egentligen, snuset kostar ju mer än så
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
200 spänn för 3 månader är ju 66kr per månad...
vafaan, toapapper kostar ju mer än så! Bara o skita några gånger mindre varje månad så har jag ju tjänat igen det!!! (och om man skiter mindre ofta blir ju varje tillfälle så mycket bättre )
vafaan, toapapper kostar ju mer än så! Bara o skita några gånger mindre varje månad så har jag ju tjänat igen det!!! (och om man skiter mindre ofta blir ju varje tillfälle så mycket bättre )
Du tror inte att det finns bättre sätt att spara pengar på?
nej
Hmm fan vet inte om jag ska ha premium eller core, hade inte tänkt använda internet på den så mycket. Fast om man kan ladda hem lite demos...shit va svårt. Och ingen hdtv har man heller, kan bli en dyr decembermånad. Hjälp nån, lite tips skulle vara på sin plats
I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.
nej
möjligtvis att skita utan att torka sig, eller använda räkningsavin istället för toapapper