Release datum?
Epic går aldrig ut med ett exakt lanseringsdatum förrän de vet att de kommer kunna hålla det... just nu lutar det väl åt en Q2 2007-lansering eller något sånt
[http://www.gamestop.com/search.asp?Ntk=TitleKeyword&Ntx=mode%...]
06/01-07 enligt dom
Och kollar man upp wiki så tror dom att det ska komma i början av nästa år, så det ovan kan kanske stämma men som sagt är det inget bestämt än.
tro inte på något datum förutom epics egna. Det ska komma en demo.
http://utforums.epicgames.com/showpost.php?p=24611851&postcou...
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Space for rent.
Inget datum bestämt än. De optimistiska hoppas på det här året. Pessimisterna (realisterna?) nästa år.
Priset blir nog som ett vanligt spel, kring 450 alltså skulle jag gissa. Epic brukar släppa demos så man inte behöver köpa grisen i säcken (till skillnad från vissa andra som inte har stake nog att visa vilket bra spel dom har utan man måste köpa det oprövat)
once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.
demona har oftast varit ganska otweakade och om jag inte missminner mig så har inte allt i fysik, vapen osv varit helt bestämt, utan spelare har själv fått kommentera spelkänslan som påverkat den slutgiltiga, fulla versionen.
Ni får rätta mig om jag har fel, minnet är riktigt bra, men tyvärr kort.
thank you, come again
Amatör att inte kunna sätta ett datum, iofs ännu mer amatör att sätta ett datum som man bommar med ett halvår. Störst amatör är det dock att först sätta ett datum och sedan när man bommar det komma med "when its done"... det är väl det epic gjort?
November passar perfekt för då fyller jag år, de skulle bara våga bli sena. Den stora frågan är om jag ska köpa det till PS3 eller inte? Jag måste ha det till PC, det är det inget snack om. Men jag skulle gärna vilja testa det till PS3; för att få grepp om känslan, se hur det ser ut när cellprocessorn driver UE3, se hur snyggt det blir med HDTV. Fast det kanske kommer ett demo man kan leka lite med.
People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.