Bäst PS3-spel just nu?
Jag känner att det börjar bli dags för ett nytt spel hos mig, men jag kan inte bestämma mig sådär ordentligt... :/
Har kollat in mig på Uncharted och Oblivion: GOTY, lutar mest åt Uncharted.
Har MotorStorm, Resistance, MOH:Airborne, Conan, Assassin's Creed, Army of Two och Warhawk.
Tips uppskattas...
Uncharted och GTAIV om du kan hålla ut tills på tisdag. Om du tycker om realistisk bilsimulator så är GT: Prologue ett måste, en ren dröm för bilfantaster och grafikkåta människor:D
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Köpte själv ett PS3 idag.
Fick då med Heavenly Sword Och Uncharted.
På samma veva köpte jag även en 37" Full HD LCD tv
PS3 ska spelas på Full hd !
Men har tidigare erfarenheter av PS3 spe lvia en kompis. och måäste säga
vad du än gör, köp inte ridge racer, Körkänslan mäter sig med Nintendo 8 bitars.
Uncharted är helt fantastiskt !
Men gillar du fantasy - Vilekt jag avskyr - TILLS jag testade
Heavenly Sword - VIlket underbart spel ! gudomligt vaker och man tröttnar aldrig ! in i PS store och tanka demot om du inte redan har det !
Även Uncharted finns i PS store om du inte visste...
Skall själv åka oh köpa A of 2 imorgon, även på tisdag får jag mitt GTA.
DO NOT BADMOUTH RIDGE RACER!!
Ingen har väl gjort det ? ÄN Det finns knappt något bra med ridge racer! Det är snyggt indeed men det är lite för "oseriöst" och overkligt i alla fall för min smak. Allting försvinner samtidigt som man tar en kurva sidleds lika snabbt som full gas framåt!
Wii like to play? Or Do Wii?