Oblivion-remastern släpps 21/4 säger... Xbox-supporten

Robot
Oblivion-remastern släpps 21/4 säger... Xbox-supporten
Backloggens befriare

...

signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Kul, blir sugen o spela det igen om det inte hade vart brist på tid😅

Medlem

Har aldrig spelat igenom Oblivion, kanske dags nu då.

Medlem

Om det stämmer dyker väl spelet upp på steam snart?

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 9070 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Ska bli riktigt intressant att se hur det blir!

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Låter som ett konstigt sätt att berätta för världen att det släpps.

Men måndag låter bra, kommer säkert släppas på kvällen vilket är tråkigt!

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Releasehästryttare
Skrivet av LancelotSwe:

Låter som ett konstigt sätt att berätta för världen att det släpps.

Men måndag låter bra, kommer säkert släppas på kvällen vilket är tråkigt!

Ja, hade ju made more sense att släppa det idag.

Medlem

Supporten är säkert bara en AI som råkade sitta på för mycket information. Undrar om folk sitter och skriver till alla möjliga studios nu i hopp om att gräva fram ny information om andra spel.

Medlem

Jag har för mig jag läste nån gång att Elder Scrolls V var från början, när de påbörjade serien, meningen att vara det sista spelet.

Jag har alltid tänkt på det när de släppte ESO istället för TESVI och varför de aldrig ger någon mer info om just TESVI.
Är det här istället för VI?

Iofs har jag spenderat hur mycket tid som helst med Oblivion, men störde mig alltid på hur man blir sämre (i förhållande till allt annat) ju mer man levlar.

Medlem

Hoppas att det stämmer!

Medlem

Jag fattar inte att man shadow-droppar ett så här stort spel, men hur som helst är jag väldigt spänd nu. Hajpen stegrar i gamingvärlden också.

Hoppas den här versionen går att modda så att ett av världens allra bästa spel får 15 år av nytt liv.

signatur

Memento Mori

Medlem

Xbox supporten är ju 100% AI. Finns ingen chans att nån random support person har tillgång till den informationen

Medlem
Skrivet av AdamMK:

Jag har för mig jag läste nån gång att Elder Scrolls V var från början, när de påbörjade serien, meningen att vara det sista spelet.

Jag har alltid tänkt på det när de släppte ESO istället för TESVI och varför de aldrig ger någon mer info om just TESVI.
Är det här istället för VI?

Iofs har jag spenderat hur mycket tid som helst med Oblivion, men störde mig alltid på hur man blir sämre (i förhållande till allt annat) ju mer man levlar.

Nej de jobbar på TESVI, men började jobba med det på heltid först efter att Starfield släpptes.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

ennu en remaster för enkla pengar för ett företag som inte förtjänar det längre.

Nej tack.

KoP
Medlem
Skrivet av Sille:

ennu en remaster för enkla pengar för ett företag som inte förtjänar det längre.

Nej tack.

Jag säger då ja tack. Kör via gamepass så behöver inte lägga ut ytterligare pengar för det. 👍

Medlem
Skrivet av Slimebeast:

Jag fattar inte att man shadow-droppar ett så här stort spel

De kanske vill att folk ska köpa det innan någon upptäcker att det är lika buggigt som originalsläppet?

Medlem
Skrivet av Margy:

De kanske vill att folk ska köpa det innan någon upptäcker att det är lika buggigt som originalsläppet?

Väntar nog på att den stora massan får betatesta det först

Medlem

Pris, gissningsvis?

Medlem

Skulle de verkligen släppa det på en helgdag dock? I så fall borde det vara bättre att släppa det imorgon.

Jag tror iaf inte på detta.

Åh nej, ska man behöva bege sig in i dom där förbasakde portalerna igen. MEN; jag ser framemot hästrustningen och Patrik Stewart.

signatur
Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Åh nej, ska man behöva bege sig in i dom där förbasakde portalerna igen. MEN; jag ser framemot hästrustningen och Patrik Stewart.

Äh, ingen spelar väl huvudstoryn ändå. Bara låta bli att dra till kvatch 😉

Skrivet av Kalliban:

Åh, det där hemska namnet också, tack för påminnelsen

signatur
Medlem
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Åh, det där hemska namnet också, tack för påminnelsen

Men där träffar du ju Sean Bean, bara det gör det värt!

signatur

Medlem
Skrivet av Kalliban:

Men du vill ju ha orbsen man fick i portalerna! Minns dock inte om de var level scalade, har för mig det (alltså orbsen).

Skrivet av LancelotSwe:

Men där träffar du ju Sean Bean, bara det gör det värt!

Just det, Martin Septim. Det hade jag också glömt. Det var ett tag sedan jag spelade.

signatur
Medlem

KUL! Missade Oblivion på tiden det begav sig, så detta lär jag plöja ner x antal timmar i då jag älskar Skyrim.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Men du vill ju ha orbsen man fick i portalerna! Minns dock inte om de var level scalade, har för mig det (alltså orbsen).

Jo de skalade upp har jag för mig. Fanns väl olika nivåer av dem. De var också randomiserade när du plockade upp dem, kommer ihåg det för ett jag sparade innan och laddade tills jag fick den jag ville!

signatur

Medlem
Skrivet av LancelotSwe:

Jo de skalade upp har jag för mig. Fanns väl olika nivåer av dem. De var också randomiserade när du plockade upp dem, kommer ihåg det för ett jag sparade innan och laddade tills jag fick den jag ville!

Nu känner jag mig dum! Varför gjorde inte jag så?! Avskydde alla Oblivion gates, men tvingade mig att köra igenom massor för att få något bra!

(I slutändan var det iofs värt det. Vill minnas att jag tack vare orbs, enchanting och en massa trixande lyckades få 100% chameleon(?). Det gjorde mig så osynlig att jag kunde stå och slå folk i ansiktet med nävarna utan att de förstod vad som hände. Jättekul - i en kvart 😆)

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Medlem

Game Pass, best deal in gaming. 👌💪

12
Skriv svar