PS5-lanseringstrailern för Indiana Jones and the Great Circle är här
Släpps nu på torsdag, eller tidigare för Premium-köpare.
#Indiana-jones, #Machinegames, #The-great-circle, #nyhetstips
Hoppas det är bra optimerat för PS5 Pro
Borde det vara.
Hästlängder bättre motor än UE5.
Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* MSI X670E Tomahawk* Amd 7800X3D * 32GB G-Skill DDR5 6000Mhz/32* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB
900:- alltså... för ett "gammalt" spel.
svider lite i ögat när det dessutom ligger med i Game Pass
Spelet är väl inte ens ett halvår?
Fick feeling och kollade upp lite gameplay. Insåg att det är förstapersons vy. Blev lite besviken. Hade fått för mig att det var ett tredjepersons äventyr à la Uncharted. Nu vet jag inte om jag kommer skaffa spelet.
Var initialt skeptisk, stämde inte med min "förväntansbild", men det funkar skitbra.
En Bamseponny av folket
The Order of Giants-dlc:et får gärna släppas snart. Har lirat igenom grundspelet två gånger redan, och vill ha mer!
Ja, nu är det dags!
Var initialt skeptisk, stämde inte med min "förväntansbild", men det funkar skitbra.
Kul att höra. I ärlighetens namn så kommer jag förmodligen att spela igenom det någon gång i framtiden
PSN: OAKTHYR
900:- alltså... för ett "gammalt" spel.
svider lite i ögat när det dessutom ligger med i Game Pass
850 på skiva.
Fick feeling och kollade upp lite gameplay. Insåg att det är förstapersons vy. Blev lite besviken. Hade fått för mig att det var ett tredjepersons äventyr à la Uncharted. Nu vet jag inte om jag kommer skaffa spelet.
Det är katastrof att spelet är i första persons perspektiv. Passar inte alls och precis som med Avatar Någonting Pandora gör det inte mig sugen på spelet.