Doom och Doom 2 får samlarutgåva i låda man kan spela Doom på
Såväl som musiken på kassettband och massa annat trevligt.
Mjölkning på hög nivå. Trodde inte Sony ägde doom ip:et.
Wut?
Mjölkning på hög nivå. Trodde inte Sony ägde doom ip:et.
Du stavade fel till Rockstar.
Du stavade fel till Rockstar.
Och du stavade fel till ZeniMax Och ska man vara superpetig så är det ju Microsoft som är huvudägare.
Och du stavade fel till ZeniMax Och ska man vara superpetig så är det ju Microsoft som är huvudägare.
Nintendo skulle också kvala in, förmodligen på första plats med råge!
Glömde givetvis länken till härligheten. Här är den, hur som helst: https://limitedrungames.com/products/doom-doom-ii-big-box-edi...
Hmmm undrar vad detta kan vara värt om ej rörd och inplastad 20-30 år fram.
Hur många Doom 1/2-fans är i livet om 30 år?
Och de kunde inte ens inkluderat spelen på diskett, eller åtminstone CD?
Eller något lite nischat USB-minne (i diskettform, kanske)? Nej, bara digitala koder - det känns skapligt tveksamt när man ska punga ut de pengarna.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Och de kunde inte ens inkluderat spelen på diskett, eller åtminstone CD?
Eller något lite nischat USB-minne (i diskettform, kanske)? Nej, bara digitala koder - det känns skapligt tveksamt när man ska punga ut de pengarna.
Man kunde väll spela på paketet eller figuren det kommer i?
Hur många Doom 1/2-fans är i livet om 30 år?
Jag hoppas inte jag gått och dött av gammal ålder när jag är 60 år.
Man kunde väll spela på paketet eller figuren det kommer i?
Ja, jo... men det vore ju fint om spelen ingick på något lite roligare sätt än digitala koder också. ^^
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Hmmm undrar vad detta kan vara värt om ej rörd och inplastad 20-30 år fram.
Bra fråga men den som lever får se, fick se att Red Dead Redemption 2 Collectors Box har rusat iväg i pris som tusan, har själv en helt orörd och inplastad box av denna 😎
Bra fråga men den som lever får se, fick se att Red Dead Redemption 2 Collectors Box har rusat iväg i pris som tusan, har själv en helt orörd och inplastad box av denna 😎
Har själv duke nukem 3d inplastad med ett tuggumi pap i med texten am here to chew bubble gum and i am all out of gum. Högst erbjudande på ebay var 9k men tackade nej och har kvar den, det var 5 år sedan. Köpte den när den kom för 400kr om minnet inte sviker.