Datumet för Mafia: The Old Country läckt
Jag hoppas verkligen att de har återgått till spelstilen från 1 och 2! Har de det så seglar det här högt upp på vill ha-listan.
1:an är verkligen något extra. Faller tillbaka och spelar det ibland på PC. Tvåan har jag faktiskt inte spelat så mycket, men måste göra det.
Har du spelat remaken dom släppte på det första spelet? Var det bra isåfall?
1:an är verkligen något extra. Faller tillbaka och spelar det ibland på PC. Tvåan har jag faktiskt inte spelat så mycket, men måste göra det.
Har du spelat remaken dom släppte på det första spelet? Var det bra isåfall?
Remaken på 1:an är skit bra. Bästa sättet att spela första spelet tycket jag
2:an "remaster" är dock inget att hänga i julgrannen, orginal 2:an är då bättre sätta atg spela det på
Remaken på 1:an är skit bra. Bästa sättet att spela första spelet tycket jag
2:an "remaster" är dock inget att hänga i julgrannen, orginal 2:an är då bättre sätta atg spela det på
Då måste jag prova att köra det. Ett av mina favoritspel! 😁
Vart spelar man originalet av tvåan? Är det PC/PS3 och XB360?
Trean, blev det riktigt dåligt eller? Kommer ihåg att jag köpte det men spelade det aldrig.
Trean, blev det riktigt dåligt eller? Kommer ihåg att jag köpte det men spelade det aldrig.
De gjorde en mafia collection så tvåan har ps5+Xbox och pc version.
Mafia 3 var ok enligt mig, men man skall ta över hela stan och att ta över de här ställena blir väldigt repetitivt.
som goralux sa. på konsol finns mafia collection vilket har Mafia 1 remake, Mafia 2 remaster och Mafia 3. på PC finns orignalent av 2:an på steam och det är bara plug and play
3:an är helt okej enligt mig men många tycker inte om det. värt att köpa på rea och spela igenom en gång i allfall
Meh, tappade intresse direkt när jag läste det inte var open world. Linjärt känns så 2005 liksom. Förvånar mig inte om det blir typ 15 timmar main quest och 20 timmar main quest + sido quests. Pass.
Det du beskrev låter helt perfekt enligt mig!
Spelar om 1:an och tvåan nu, och hör och häpna. Jag klarade racet i 1;an på första försöket. När jag spelade originalet så bröt jag skivan i tusen delar.
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Det du beskrev låter helt perfekt enligt mig!
Haha, riktigt nice för dig då 😁
Jag väntar på en rejäl rea om det ser bra ut, ett spel på 15-20 timmar är värt mellan 50-70kr, där går gränsen.
Haha, riktigt nice för dig då 😁
Jag väntar på en rejäl rea om det ser bra ut, ett spel på 15-20 timmar är värt mellan 50-70kr, där går gränsen.
Så biobiljetten absolut max 5kr då? 😁
Så biobiljetten absolut max 5kr då? 😁
Nej för fan, 5kr för bio är 5kr för mkt.
Ja har goare setup hemma och slipper 40 andra idioter som sitter och pratar, prasslar med påsar och luktar allmänt illa 🤣