The First Berserker: Khazan
Hej det blev fler när jag skapa posten.
En fråga. Vad är det som gör att det blir en stortitel? Alla 4 streamers jag tittar på spelar det. The First Berserker: Khazan
4.5K Viewers mitt på dagen EU tid är väl ganska bra? Tycker bara spelet bör nå ut till fler på FZ. Mycket bra spel som sagt. Om man gillar den typen av lir.
Jag spelar det med stort nöje.. är väl drygt 50h in nu och tror jag börjar närma mig endgame.
En "testofantasi" i dark fantasy miljö. Extremt utmanande i vissa bossfajter. Bandesignen har blivit mer intressant ju längre in man kommer. Så även storyn och utrustningen. Kan rekommenderas för alla som gillar sånt. Det får nog betraktas som ett "soulslike" men det påminner mer om Nioh 2 än Dark Souls tycker jag.
Fanns två exakt likadana trådar som @Tonysunshine hade gjort. Fimpade ena och flyttade andra till spelsnack-delen i forumet.
Hej det blev fler när jag skapa posten.
En fråga. Vad är det som gör att det blir en stortitel? Alla 4 streamers jag tittar på spelar det. The First Berserker: Khazan
4.5K Viewers mitt på dagen EU tid är väl ganska bra? Tycker bara spelet bör nå ut till fler på FZ. Mycket bra spel som sagt. Om man gillar den typen av lir.
Det var bara ett ord jag slängde mig med. Men jag avsåg AAA-nivå och dylikt som engagerar FZ-läsare oavsett. Tänk typ God of War, Battlefield eller Assassin's Creed.