Fares och Hazelight jobbar redan på nästa spel

Robot
Fares och Hazelight jobbar redan på nästa spel

Arbetet har pågått i runt en månad.

#Hazelight, #Josef-fares

Medlem

Är det värt att spela hans tidigare co-op spel? Jag vet inte om det är min typ av spel men det kan vara kul med något annat än de vanliga FPSen jag spelar.

signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Jag började med brothers a tale of two sons, spelade igenom hela spelet solo så blev lite trixit ibland när man skulle kontrollera båda karaktärerna samtidigt.
Blev sedan it takes two som är första fares spel jag körde coop.
Tyckte det var riktigt bra så sedan blev det a way out (värt att tänka på är att detta spel inte har friend's pass , så fick bli remote play together på steam) efter det blev det nu Split fiction.

Av de 3 coop spelen rankar jag

#1 it takes two
#2 split fiction
#3 a way out

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är det värt att spela hans tidigare co-op spel? Jag vet inte om det är min typ av spel men det kan vara kul med något annat än de vanliga FPSen jag spelar.

Alla hans coop spel är bra. De nyare är mycket större och bättre men de tidigare är också väldigt bra och värda en spelgenomgång

Medlem

Hold your horses!

Vid tid 1:16:05, så berättar han om ett MYCKET svårfunnet easter egg i Split Fiction.
Någon som vet något om detta?
-

Redigerat:
Hela intervjun med honom är väldigt se/hör-värd! Kan rekommenderas!

Medlem

1 A way out
2 It takes two
3 Split fiction

Anledning att jag placerar spelen i denna ordningen är temat. A way out föll mer i smaken. Hade varit intressant om han tog lite risker med nästa spel och gjorde ett 18+ spel som är betydligt mörkare.

Medlem

Är lite smått besviken på split fiction, alldeles för kort. Gameplay för alldeles för mycket på räls, knappt någon frihet själv och inte speciellt mycket roliga moments. Storyn sög och karaktärerna var riktigt tråkiga.

Medlem
Skrivet av noreason:

Är lite smått besviken på split fiction, alldeles för kort. Gameplay för alldeles för mycket på räls, knappt någon frihet själv och inte speciellt mycket roliga moments. Storyn sög och karaktärerna var riktigt tråkiga.

Tycker det beskriver alla Hazelights spel ganska bra.

signatur

What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Testa Brother tales of two sons Solo, De a fan kul då man får lös problem men att styra båda karaktärerna med en kontroller.

1
Skriv svar