Space Marine 3 bekräftat!
Vad hände med det här att inte annonsera spel ett halvt decennium i förväg?
Händer ju ganska sällan...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Så jäkla kul! Hoppas nu de lägger än större fokus på multiplayer, mer factions, mer vapen, mer allt!
Battlefield fast W40k, det hade varit nåt.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
For the Emperor! Courage and honour!
For Dorn!
Hoppas på bättre story. Större slag. Mer mp delar och mer expansioner så man håller intresset uppe. Spelade det med några vänner och efter att ha spelat tllls vi låste upp det vi ville ha till våra karaktärer så var intresset dött. Blev väldigt reparativ att spela samma banor om och om igen när inget förändrades. Men längtar efter 3an. Detta spelet fick mig intresserad av Warhammer på riktigt.
JJJJAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
For Cadia!!!
Hade bokstavligt talat gråtit av glädje om de fick till något sådant. Det hade varit äkta Warhammer!
Vi Veri Veriversum Vivus Vici!
Space Marine 2
Kampanjen var över efter ett par timmar.
Multiplayer var roligt i några dagar tills man insåg att det var samma banor och mekanik och om och om och om igen.
Allt detta också låst till en FOV som gör alla som spelar på PC åksjuka.
Nu utannonseras ett nytt spel. Låt mig gissa att det innehåller sådant som egentligen borde ha varit en del av tvåan till att börja med.
Space Marine 2
Multiplayer var roligt i några dagar tills man insåg att det var samma banor och mekanik och om och om och om igen.
Nu utannonseras ett nytt spel. Låt mig gissa att det innehåller sådant som egentligen borde ha varit en del av tvåan till att börja med.
Fov slider har lagts till och MP fortsätter byggas på med nya vapen, banor osv. Horde mode kommer relativt snart.
Jag hade kul med kampanjen men sen så spelar jag heller inte såna här spel för kampanjen, för min del får gärna 3:an vara endast multiplayer även om så inte kommer vara fallet.
Superbra nyheter, men det dödar nog tyvärr chanserna för riktiga DLC till SM2.
Space Marine 2
För att adressera dina punkter:
1. Ja, kampanjen var lagom lång. SP kampanjer i spel som inte är open world brukar inte vara 80+ timmar.
2. Du kan verkligen inte gilla något FPS multiplayer eller 3rd person multiplayer för de har *alla* dina punkter du tog upp. Så kort och gott, spelet faller dig inte i smaken och det är fine. Men att det skulle vara något negativt? Ja, då är mer eller mindre alla MP spel negativa och ospelbara.
3. Jag spelar på PC, har aldrig blivit åksjuk.
Det är OK att säga "jag gillade inte detta spelet" men att göra så generella svepningar som du gör och tala för andra är bara korkat.
Har önskat det i många år. Samma sak ett Total War spel i 40k hade varit helt jävla underbart.
For Dorn!
For Cadia!!!
For Ultramar!
I drank what?