Death Stranding 2 släpps den 26 juni – ladda med lång trailer

Medlem
Skrivet av returpack:

Jag föredrog lugnare uppdrag också. MULEs och BTs blev mest bara irritationsmoment.

Jo håller med men tycker samtidigt att de tillförde lite spänning, iaf BTs. Hade dock varit gött om man kunnat stänga av båda två efter man klarat spelet. Hade varit najs å kunna röra sig obehindrat vart som helst även när det var nederbörd.

Medlem
Skrivet av Jonas Vågström:

Har för mig att tanken med det tradiga och arbetsamma upplägget var att spelarna skulle behöva "jobba" för att komma vidare samt uppskatta alla stegar, rep och vägar som lämnats av andra spelare. Sen så tycker jag att man fick perspektiv när tydliga sträckor etablerats. Personligen så blev spelet nästa en Eurotruck simulator då jag byggde vägar överallt för att kunna leverera paket med lastbil!

Då är Kojima inte något för dig

Rekordet innehavs av hans Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots som har en mellansekvens som är 71 minuter lång

Du glömde den viktigaste: I'm Gonna Be (500 Miles) med The Proclaimers!

Minns fyran och de aslånga sekvenserna. Jag skulle till jobbet och det tog aldrig slut. Är det ett skämt, tänkte jag. Kojima fnissade nog när han gjorde spelet.

Medlem

Ser ännu mer jobbigt invecklat ut. 😂

Medlem

Grymt pepp på denna, men besviken att specialutgåvorna bara innehåller digital downloads och varken skiva eller steelbooks

Medlem

Sommaren 2025 är räddad oavsett väderlek!

Medlem

Nu när jag kollat på trailern så börjar jag känna att jag måste skaffa ett PS5.
Första spelet var så jävla bra. Jag satt och grät floder på slutet och kan fortfarande inte tänka på scenerna utan att jag blir tårögd.
Att vänta ett år på en eventuell PC-version känns segt.

Medlem

Äntligen något nytt och konkret i närtid till PS5.

<3

Snart blir det dags att damma av maskinen.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Har varit en del rykten att han jobbar på ett "tactical espionage" style lir, så hoppas.

Rykten?

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Lite samma för mig men tröttnade snabbt på det eviga springandet fram o tillbaka med olika paket o laster. Däremot så ser det så otroligt snyggt ut så blir lite avis på alla er som faktiskt gillar spelet. Det är nog något att se fram emot

Samma här. Jag är allergisk mot Kojimas bisarra speldesign, men skulle gärna ha velat uppleva de där hänförande naturmiljöerna.

signatur

Memento Mori

Medlem

Blir nästan sugen på att ta med mig PS5:an till sommarstugan.
Problemet är att vi har kass TV där.

Medlem

Tyckte första var OK, inte mer än så.

Med OK menar jag unikt och meditativt, till en början. Kojima har väl alltid mer eller mindre varit pretentiös, men Death Stranding skulle mått bra av att dra ned det en smula eller två.

Fick det gratis på Epic förövrigt.

Lär nog spana in 2an när det väl släpps till PC så småningom, förmodligen.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Ja dom rykterna verkar slippa nypan salt ser det ut som lol.

Medlem
Skrivet av ZakAntreaz:

Blir nästan sugen på att ta med mig PS5:an till sommarstugan.
Problemet är att vi har kass TV där.

Ta med TVn med!

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem

Fan, ska man behöva köpa en PS5a.... GTA6 vill man ju spela med i och för sig

signatur

MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz

Medlem

Mmmm måste bada i svart bläck......

Medlem

Otroligt bra trailer Grafiskt är nog detta i en klass för sig hitintills.

Medlem

En lång sjyst story i första med liknande genomförande hela vägen fick mig att sluta efter 20h.

Kanske testar 2an vid en bra rea

Medlem

Hur i helvete har jag kunnat gå i över ett dygn och missat detta? Blev ärligt talat tårögd av trailern, och ett släppdatum som är närmare än jag någonsin vågade hoppas på ovanpå det. Drömmer jag?

Medlem

Hideo är ett geni. Jag tycker ettan var bland det häftigaste som jag har spelat, och han har skruvat upp action i tvåan. Miljöer, karaktärer, gameplay, allt ser fräscht och orginellt ut. Och hur coolt är det inte att landa på huvud av ett jättemonster?

signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Releasehästryttare
Medlem
Skrivet av krislevin:

Hideo är ett geni. Jag tycker ettan var bland det häftigaste som jag har spelat, och han har skruvat upp action i tvåan. Miljöer, karaktärer, gameplay, allt ser fräscht och orginellt ut. Och hur coolt är det inte att landa på huvud av ett jättemonster?

Ja, det är ju inte bara att vara brevbärare och promenera. Har de ens spelat det?

12
Skriv svar