Kingdom Come: Deliverance 2
Åh herregud. Vad gör man nu? Ska man förhandsboka sitt fösta spel på fem år??
Förboka? Det släpps ju imorgon
Eller tänker du på fysiskt exemplar?
Har det någon sammanfattning i introt? Spelade ettan i höstas men kom aldrig igenom hela huvudstoryn. Bör jag försöka rusha igenom den innan jag dyker in i tvåan eller går det bra att helt enkelt skippa slutet på ettan (eller kanske kolla nån video på Youtube om det inte räcker med andra spelets intro)?
Hur skulle de behålla realismen genom att göra det möjligt att effektivt bekämpa flera samtidigt? Kräver ju teleportationmekaniker som de flesta action rpgs utnyttjar. så det är en bra form av frustration man känner igen från ettan där man får välja och planera sina strider och inte va rädd att baila ur.
Sätta sig på hästen och börja om kanske är strategin även i tvåan när man fastnar i 4 vs 1 lägen lol
Lockpick igen som minus kanske är för traditionellt. Men de har väl easy mode med direkt antar jag. Med mus var det ok i ettan. Total katastrof med gamepad
Trevlig recension!
Hur väl skulle du säga att ett funkar att hoppa direkt in i tvåan om man inte hade tid för ettan när det begav sig?
Har det någon sammanfattning i introt? Spelade ettan i höstas men kom aldrig igenom hela huvudstoryn. Bör jag försöka rusha igenom den innan jag dyker in i tvåan eller går det bra att helt enkelt skippa slutet på ettan (eller kanske kolla nån video på Youtube om det inte räcker med andra spelets intro)?
Tack!!
Åååh va taggad jag är!!
Edit: Glömde bort att berömma skribenten för en helt underbar recension, jag försökte klicka mig in på sida 2 men det fanns ingen..
AMD Ryzen 5 7600X
Powercolor Radeon RX 7800 XT
34GB Corsair Vengeance DDR5 5200MHZ CL40
Thermalright Peerless Assassin 120 SE
Kingston KC3000 1Tb
Trevlig recension!
Hur väl skulle du säga att ett funkar att hoppa direkt in i tvåan om man inte hade tid för ettan när det begav sig?
Tack! Det är ju inte samma sak, men går absolut. Man får storyn från ettan återförklarad för sig bitvis under de första timmarna. Så ja, det funkar, törs jag påstå.
Se ovan! Det går bra att köra på.
Hur skulle de behålla realismen genom att göra det möjligt att effektivt bekämpa flera samtidigt? Kräver ju teleportationmekaniker som de flesta action rpgs utnyttjar. så det är en bra form av frustration man känner igen från ettan där man får välja och planera sina strider och inte va rädd att baila ur.
Sätta sig på hästen och börja om kanske är strategin även i tvåan när man fastnar i 4 vs 1 lägen lol
Lockpick igen som minus kanske är för traditionellt. Men de har väl easy mode med direkt antar jag. Med mus var det ok i ettan. Total katastrof med gamepad
Realismen i att fajtas mot kameran? Nu hänger jag inte med.
Lockpick var i min erfarenhet antingen för enkelt eller för svårt, beroende på svårighetsgrad på låset och nivå på färdigheten.
Åååh va taggad jag är!!
Edit: Glömde bort att berömma skribenten för en helt underbar recension, jag försökte klicka mig in på sida 2 men det fanns ingen..
Haha, tack så mycket!
Spelade inte ettan då den redan kändes utdaterad när jag provade den.
Öppna världen och allt därtill låter fantastiskt. Och att det äntligen finns spel med bra story.
Men fight systemet såg riktigt B ut och på det lilla jag såg ovan i videon tyckte jag även ljudeffekterba under fighten och ljudet i övrigt vad lite B. Inget bakgrundsljud? Vet inte riktigt vad för ljud jag saknar, det kändes så tyst. Kanske vinden? Fåglar? Eller nåt.
Jag VÄGRAR läsa recensionen, jag har med all min makt undvikit ALLA videos, ALLA recensioner, ALLA artiklar, ALLA klipp om KCD2.
KCD är det bästa spelet som har gjorts igenom ALLA tider. Jag har väntat i 7 jävla år, och nu är det dags! Här har ni mina två KCD tatueringar, kommer att bli fler!
Gött. Lär skaffa de sen då jag verkligen gilla 1an(även om det tog många år innan jag spela genom de). Men lär ändå vänta. Ska införskaffa nytt grafikkort och sen har jag en lite backlog.
Åh herregud. Vad gör man nu? Ska man förhandsboka sitt fösta spel på fem år??
Det är digitalt och kan ju sälja slut!