Har jobbat "dygnet runt" i 11 år – nu tar Helldivers 2-regissören ledigt på obestämd tid

Robot
Har jobbat "dygnet runt" i 11 år – nu tar Helldivers 2-regissören ledigt på obestämd tid
Releasehästryttare

"jobbat dygnet runt i 11år"

Medlem

Citationstecken.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Många spelutvecklare tar med sig jobbet hem. Speciellt tiden innan release. Förståeligt med lite välförtjänt ledighet.

Medlem

Sist jag snacka med Johan jobbade han på Magicka... det var ett tag sedan

signatur

1# FZ Troll

Skribent
Skrivet av robbis:

Sist jag snacka med Johan jobbade han på Magicka... det var ett tag sedan

Skulle vara kul om han började jobba på en 3an till det nu efter han tagit lite semester.

signatur

"Writer and Fighter"

Releasehästryttare
Skrivet av Johan Lorentzon:

Skulle vara kul om han började jobba på en 3an till det nu efter han tagit lite semester.

Hade varit kul och se vad folk här tycker, kanske göra en "snabbkoll" om fzare vill ha en 3a utav det spelet i stället för något annat från dem?

Själv är jag inte sugen på Magika 3 om de fortsätter med topdown perspektiv som i de första spelen.

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Skrivet av Devan:

Hade varit kul och se vad folk här tycker, kanske göra en "snabbkoll" om fzare vill ha en 3a utav det spelet i stället för något annat från dem?

Själv är jag inte sugen på Magika 3 om de fortsätter med topdown perspektiv som i de första spelen.

Nu är det paradox IP det där...

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Releasehästryttare
Skrivet av Hipshot:

Nu är det paradox IP det där...

Förstör inte med fakta nu

Medlem

Ja det fungerar bra att jobba dygnet runt tills det inte fungerar längre....... vissa får lämna hus och familj innan dom förstår att något är fel.

Medlem

Har känt Johan sedan han var ung, redan då var han extremt passionerad och hårt arbetande. Ingen anar hur mycket slit och möda han har slitit med för att komma dit han är - helt makalöst inspirerande att följa hans resa. Väl förtjänat!

1
Skriv svar