Rise Of The Ronin kommer till pc i mars

Robot
Rise Of The Ronin kommer till pc i mars
Medlem

Kul! Varit sugen på det ända sedan det kom till PS5, ser riktigt kul ut. Verkar också vara Koei Tecmo själva som är publisher, till skillnad från PS5 versionen där Sony var det, så kommer inte krävas något dumt extrakonto
Verkar även vara rimligt pris på PC releasen.

Medlem

Kul. Har hört talas om det här spelet som en titel med ett par rejäla styrkor och flera, mindre svagheter. Samma sak har sagts om många spel jag håller av, och jag har fått intrycket att combat är så pass snortajt och vasst att det kan överglänsa massa trist open world-mög.

Sen är det ju inte så att PC-spelare går omkring och är svältfödda på svärdsvingarspel med japansk profil. Jag har ätit mig mer än mätt på Sekiro och Ghost of Tsushima som väl täcker in ungefär hela spektrat av vad jag kan tänkas vilja ha i ett sånt här spel. Lär inte springa efter Rise of the Ronin på releasedag, men väl på en rea framåt hösten.

Medlem

Nja, efter att Ninja Gaiden 4 och remaken av 2:an är utannonserade spelar jag nog hellre dessa. Inte exakt samma typ av spel kanske men dock.

Medlem

roligt spel. ska bli kul att lira det på PC

Medlem
Skrivet av FarbrorBarbr0:

Kul. Har hört talas om det här spelet som en titel med ett par rejäla styrkor och flera, mindre svagheter. Samma sak har sagts om många spel jag håller av, och jag har fått intrycket att combat är så pass snortajt och vasst att det kan överglänsa massa trist open world-mög.

Sen är det ju inte så att PC-spelare går omkring och är svältfödda på svärdsvingarspel med japansk profil. Jag har ätit mig mer än mätt på Sekiro och Ghost of Tsushima som väl täcker in ungefär hela spektrat av vad jag kan tänkas vilja ha i ett sånt här spel. Lär inte springa efter Rise of the Ronin på releasedag, men väl på en rea framåt hösten.

Rekommenderar det starkt! Ett riktigt underhållande lir med tonvis av innehåll. Striderna är värda alla lovord!

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Om man har spelat Ghost of Thusima för bara ett halvår sen, vad kan jag få ut av det här spelet?

Är det nått som det här gör bättre?

signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Blir nog att testa när det reas ut för 12€.

1
Skriv svar