Den svenska extraction shootern Exoborne anordnar speltest

Robot
Den svenska extraction shootern Exoborne anordnar speltest

Från Malmöstudion som gav oss Vampire: The Masquerade - Bloodhunt.

#Exoborne, #Sharkmob

Medlem

De gillar prova speltyper som är otroligt svårt att slå sig in på

Medlem

Tycker tyvärr inte det ser speciellt kul ut, men jag gillade deras förra spel så ska såklart ge det en chans. Man får ju stötta lokala malmöutvecklare med

Medlem

Jag gillade verkligen Bloodhunt och detta ser kul ut också. Ska definitivt hålla ögonen på!

signatur

I drank what?

Medlem

Bra med speltest där man kan prova innan e.v köp.
Vet vi när det skall släppas?

Medlem

ser la fint ut, men hoppas för min del att det mer är en kul streamlined gameplay loop och inte för mkt plottrigt trams man måste hålla på med som jag tröttnar på innan jag ens kommit igång, måste jag vänta på polare som ska hålla på med 40 saker med beslutsångest i menyn mellan varje match blir jag besviken

Medlem

Förutom BR, är nog extraction shooter, det mest meningslösa spelläge som existerar.

Medlem

är det pvepvp? eller kan välja olika mode?

signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Blessus:

är det pvepvp? eller kan välja olika mode?

Extraction shooter så antagligen PvEPvP. Speciellt eftersom de nämner du kommer möta andra spelare och hela idén med extraction shooters brukar involvera andra spelare.

signatur

I drank what?

Medlem

Ser bra ut! Men är det också allas vår @Wakkaah som figurerar i spelet också? ^^

Moderator
Skrivet av Lioras:

Ser bra ut! Men är det också allas vår @Wakkaah som figurerar i spelet också? ^^
<Uppladdad bildlänk>

Hehe

1
Skriv svar