Kontroversiella Postal ska få en dokumentär

Robot
Kontroversiella Postal ska få en dokumentär
Medlem

Minns ettan som nästan mytomspunnet. Och sen kom Mr. Boll och trolla!

Medlem

Installerade demot till tvåan på skoldatorerna i gymnasiet. Det var oerhört svårt att köpa, om det ens gick i sverige.

https://www.sweclockers.com/forum/trad/527690-postal-2-dras-i...

Sen var ju detta helt absurt med.

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Releasehästryttare
Medlem

ettan kändes lite busigt att spela efter columbine-skjutningarna minns jag. ihop med all kalabalik om onda spel som influerar oskyldiga barn osv. så kändes det nästan som man gjorde något förbjudet.

spelet i sig var ju mer eller mindre skräp dock, och postal 2 orkade jag inte ens pirata, för att inte tala om filmen.

Medlem

Postal 1 går att leva utan men Postal 2 är ett av de bästa FPS-spelen från den tiden och lätt värt att spela igenom idag.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Postal 1 går att leva utan men Postal 2 är ett av de bästa FPS-spelen från den tiden och lätt värt att spela igenom idag.

Tvåan är definitivt en intressant tidskapsel, det är sant, men jag vet inte om jag skulle gå så långt som att kalla det bra

signatur

"adventurers always go left"

Medlem

Av någon anledning läste jag Portal och undrade vad det är för kontroversiellt med det Men ja, denna ska bli spännande att kika in. Galet störda och underhållande spel.

Medlem

Tycker att Running With Scissors är en intressant studio ändå. Vad gjorde dom ens mellan Postal 2 och Postal 4? Sålde spelen så pass bra så att dom kunde fortsätta driva studion? Känns som att jag missar något.

Skribent
Skrivet av B3RRY:

Minns ettan som nästan mytomspunnet. Och sen kom Mr. Boll och trolla!

Då är väl Postal-filmen typ den bästa av filmerna han gjort dessutom. Att allt kändes B där var som helt ok.

signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Var det tvåan man kunde använda katter som ljuddämpare till hagelbössan? Hysteriskt underhållande, men tål man inte mörk humor eller är lättkränkt kan man så klart spela något annat.

Medlem
Skrivet av Managor:

Installerade demot till tvåan på skoldatorerna i gymnasiet. Det var oerhört svårt att köpa, om det ens gick i sverige.

Va det? Har för mig min mor köpte det åt mig på onoff/elgiganten utan att riktigt veta vad hon köpte xD

3an däremot va en annan femma om jag mins rätt!

Medlem
Skrivet av jonas.m:

Var det tvåan man kunde använda katter som ljuddämpare till hagelbössan? Hysteriskt underhållande, men tål man inte mörk humor eller är lättkränkt kan man så klart spela något annat.

Medlem
Skrivet av norrby89:

Va det? Har för mig min mor köpte det åt mig på onoff/elgiganten utan att riktigt veta vad hon köpte xD

3an däremot va en annan femma om jag mins rätt!

Jag såg det aldrig i någon butik, men kan såklart ha missat det x)

signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem
Skrivet av Managor:

Minns att det gick någon dokumentär på 1an eller 4an där mycket av fokuset låg på GTA 3 och Vice City men även just Postal 2. Tror inte det var en kotte i klassen som visste vad Postal var innan dess, men efter att dokumentären hade visats på TV och snacket om hur skadligt det var att spela sådana spel så satt nästan halva klassen och spelade det efteråt haha

Medlem

Blev så sugen på att spela postal så jag köpte 4an nu, ign gav det 2/10 så har inga högre förväntningar 😅

Kontot avslutas

Postal 2 är en klassiker.

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Blev så sugen på att spela postal så jag köpte 4an nu, ign gav det 2/10 så har inga högre förväntningar 😅

Bah IGN vet inte hur man recenserar längre!
Bättre o kolla på YouTuber som Worth a buy! Mac vet hur man ska ge betyg! Tror inte han recenserade Postal 4 än men nån gång?

signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Bah IGN vet inte hur man recenserar längre!
Bättre o kolla på YouTuber som Worth a buy! Mac vet hur man ska ge betyg! Tror inte han recenserade Postal 4 än men nån gång?

Det förtjänar lite högre betyg, jag skulle nog ge det 5 eller 6 av 10, men det är verkligen inte för alla.

1
Skriv svar