Diskutera – Din bästa julklapp

Medlem

Familjemässigt: Mario Party Jamboree
Dotter: crap från Amazon
Sonen: ny CPU, PSU, GPU och mer RAM (klarar nu mer GTA6)

signatur

i7-11700K|ASUS ROG STRIX B560-F GAMING WIFI|32GbDDR4|RTX3080
Ryzen 5 5600|Asus X-470|32Gb DDR4|MSI 4070 Super
Ryzen 5 3600|ASRock B-450 itx|16Gb DDR4|2060FE
2xE5-2630v3|DL360G9|128Gb|4.8Tb|Pfsense 2.5 VM|4 Windows VM|Windows 7 VM
NES|SNES|N64|Wii|Switch|PsOne|PS1|PS3|PS4 |PS5 |Xbox|Xbox360s|Xbox One X|Xbox Series X

Medlem

7 stycken Tupla King size

Medlem

Köpte Sonos för 50% åt mig själv i julklapp så jag är nöjd!

signatur

1# FZ Troll

Medlem

En najs tröja var den bästa, sen köpte jag Rogue trader till mig själv. Hittade det för typ 200 till pc så jag slog till

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Medlem
Skrivet av YmerXE:

Köpte en lång hdmi kabel och nätverkskabel till mig själv. så nu står xboxen vid pcn, usb hubben inkopplad. Tar runt 20 sekunder att ändra xboxen till tvn då man vill se en serie och äta, bara att ändra kabeln som går in i xboxen, till den längre. samna kabel ska användas för att köra pc till tvn.
Så kör just nu black ops 6 med mus och tangentbord i 120hz och har enormt kul. trevligt att köra sina xbox spel som tillåter 120hz med mus och kontroll på bildskärmen. Detta är dock off topic, men kört en massa papp i brevinkastet och tejpat för, sant en tjock gardin mellan ytterdörren och innerdörren så alla ljud från trapphuset är så mycket lägre och mildare. hoppas att alla här har haft en lika bra jul/dagar. God jul i efterhand alla! 😁

Dessa jävla brevinkast skulle dom ha tagit bort för längesen. Bodde i en lägenhet förut där brevinkastet satt så pass högt upp att man kunde öppna det å huka sig ytterst lite för att sedan se rakt in i lägenheten.

Bäst var när grannens katt sket i trapphuset och lukten sipprade in genom det förbannade brevinkastet.
Fattades bara att nån ställt sig och pissa in i lägenheten med.
Nu var inte detta ett dåligt område, så man slapp ju det iaf...

Medlem

En Muurika. Har redan varit ute i skogen och käkat lunch på den. Perfekt för prinskorv, köttbullar och andra rester från julmaten.

Medlem

Jag gav bort en sak till sonens kompis pappa. Råkade se den här saken när jag vara ute och handlade.

"Fan, det där hade ju varit perfekt för honom"
så jag kilade över på julafton med det men han var inte hemma. Pratade med hans vuxna dotter och lämnade gåvan.

Hans fru messade min fru senare och berättade att han blivit barnsligt glad och tacksam att någon hade tänkte på honom. Så den klappen var jag nöjd med. Vet inte om det är av vikt men vill poängtera att jag är ett par år över 50 och han är nog tio år äldre.

signatur

Inget blir någonsin bättre eller går över - du bara vänjer dig.

Medlem

Persona 5 Tactica till mig själv

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Gen
Medlem

Bästa presenten för mig i år var att se min lilla dotter öppna sina första julklappar någonsin och se hennes ansikte skina upp som en sol.

Medlem

Ett litet set med Fiskars hobbykniv+ett dussin olika former av blad.
Min gamla hobbykniv var no-name skit. Bladet ville lossna och bladen var inte så vassa. Men nu glider de som genom smör när jag skär.
Tack frugan!

Åh. Sen fick hela familjen ett PS5 också men det var jag jag med och köpte.

Medlem

Blev bjuden på restaurang

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Är det någon som har fått eller köpt årets julklapp då? Eller är de som väljer lika verklighetsfrånvända som vanligt?

Medlem
Medlem

Pengar. (jobbade)

It's not a lake, it's an ocean

Strumpor och kalsonger? Det var väl det.

Nej, jag köpte lite saker åt mig själv före jul, däribland samlarutgåvan av Indiana Jones and the Great Circle. Så kanske den då.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Köpte Mario Party och 2 extra handkontroller till switchen, t.o.m frugan vill vara med och spela nu med mig och barnen ❤️

Medlem
Skrivet av Gen:

Bästa presenten för mig i år var att se min lilla dotter öppna sina första julklappar någonsin och se hennes ansikte skina upp som en sol.

Längtar tills man får se det här med. Har en liten här hemma som är elva månader och hon fick lite julklappar men papper å sånt är ju roligare i den här åldern 😁

Medlem

Fick spelet Förbjudna ön, glad över det.

Medlem

Firewatch till min bror!

Fick 4 whiskeyglas i horn av frugan 🥳 ❤️

Medlem

Alan Wake 2 till PS5 är bland top tre julklappar i år!

Medlem

Fick Sony WH-1000XM5 hörlurar. Helt underbara.
Sköna på huvudet.

Jag har dem parad till min 4K tv och mobil samtidigt så kan både spela spel och få ett samtal.
Om katterna är störande slår jag på brusreducering och vips hörs dom inte.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Köpte en Soundbar Canton Sound M till mig själv och Ranni min katt flicka fick en påse med katt godis och leksaker som hon gillade.

Medlem

Jag fick tillbaka min sköna fleecejacka.
Fick även FF7 Rebirth av mig själv.

12
Skriv svar