Ny Xbox-show i januari?
Hoppas på mer info om nästa Doom! Doom Eternal var ett av de mest adrenalin-kickande spelen på länge, så hoppas på mer fartfylld action 😀
Jag hoppas på helt nya monster i nästa DooM.
Dom kan gå all in och göra så mycket nytt som möjligt då det är nya miljöer. Hoppas även på bättre level design.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Ryktas om att Silksong äntligen ska visas på detta event, men det sias det ju iofs om inför varje Nintendo Direct och nytt Xbox-event så vet inte om det är läcka lika mycket som rent önsketänkande vid det här laget men chansen finns ändå!
Jag vågar inte hypa längre.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Jag vågar inte hypa längre.
Haha nä är nog smartast att utgå från att det inte visas och bli positivt överraskad om det blir det snarare än besviken om det inte blir det...
Ryktas att en remake av The Elder Scrolls IV: Oblivion kommer avtäckas.
Sett fram emot den så otroligt mycket sedan det läckte fram under FTC rättegången
Enligt dokumentet så verkade ju det stå på tur efter Indiana. Håller tummarna.
Ryktas att en remake av The Elder Scrolls IV: Oblivion kommer avtäckas.
Sett fram emot den så otroligt mycket sedan det läckte fram under FTC rättegången
Enligt dokumentet så verkade ju det stå på tur efter Indiana. Håller tummarna.
Skulle vara sjukt om de shadow droppar spelet under eventet.
"Writer and Fighter"
Skulle vara sjukt om de shadow droppar spelet under eventet.
Det vore underbart
Jag blev så sugen på det att jag installerade och spelade originalet någon timma igår och jag hoppas verkligen att dem behåller de gamla röstera/ljudinspelningarna om de gör en remaster/remake. Konversationerna man stöter på mellan NPC's är så otroligt roliga