Josef Fares och Hazelight utannonserar Split Fiction
Ser ut som ypperligt co-op att köra med fjällan.
Inte riktigt lika såld på detta som it takes two, men får se, kanske blir ett köp ändå.
Jag var inte alls såld på It takes two när det kom men så testade jag det med en kompis och det var skitkul. 🙂
Haha! 🐖
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Frågan är om inte It takes two träffade helt rätt när det kommer till allt från art style till svårighetsgrad. Jag (och många andra) spelade det med sin partner, som inte är en gamer. Det här ser mer "gamigt" ut och det tror jag kan påverka försäljningen negativt. Personligen tycker jag att det ser riktigt nice ut. Men jag tror inte jag har lika lätt att få med sambon på tåget denna gång.
Frågan är om inte It takes two träffade helt rätt när det kommer till allt från art style till svårighetsgrad. Jag (och många andra) spelade det med sin partner, som inte är en gamer. Det här ser mer "gamigt" ut och det tror jag kan påverka försäljningen negativt. Personligen tycker jag att det ser riktigt nice ut. Men jag tror inte jag har lika lätt att få med sambon på tåget denna gång.
Håller med. Jag tror det blir svårare att få med frugan på detta. Dottern blir nog enklare.
Ser ut som mer it takes two vilket ändå känns positivt! Och release redan i mars, älskart! Så tröttsamt att spel utannonseras flera år i förväg.
Ser helt fantastiskt ut. Ser ut att bli en ny fullpoängare från Hazelight!
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''
Måste köp detta dag 1 eller ta ut skilsmässa
Borde det inte vara köp dag ett OCH ta ut skilsmässa?
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Var är alla anti-woke personer som ska hata på ännu fler kvinnliga karaktärer i spelen?
De kommer inte förräns det är någon Youtuber som validerar deras åsikt. De vågar ju inte stå för deras egna åsikt egentligen så de behöver backning från någon de tror är respekterad och trovärdig. De kommer säkert dyka upp allteftersom, tillsvidare får vi väl bara njuta av lugnet
Var är alla anti-woke personer som ska hata på ännu fler kvinnliga karaktärer i spelen?
De hänger i Naughty Dog-tråden
Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW
Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''