Diskutera – Vad blir störst på Game Awards i natt?

Robot
Diskutera – Vad blir störst på Game Awards i natt?

Berätta vad du tror om spelshowen!

#the-game-awards, #årets-spel

Medlem

Håller tummarna (men inte andan) för Bloodborne Remake.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr

Hoppet är det sista som överger en, och jag ser gärna något från GTA 6.

Medlem

HL3!

signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Josef Fares ska ju visa upp sitt nya spel så det ser jag fram emot

Medlem

Ser fram emot att se nya Mafia-spelet, men även Josef Fares nya spel.

Medlem

Önsketänkande kanske, men vågar vi hoppas på massor av Doritos-reklam?

Medlem

Mafia för mig också. Har inte spelat trean. Men ser helt enkelt inte så kul ut så kanske bara låtsas som att det inte existerar

Medlem

Ifall nytt från FromSoft visas så kommer det nog bli stor snackis

Ser gärna det, samt Mer från ghost from yotei

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || ROG 34" 21:9 1440p
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem

Hatred 2 vore något

Medlem
Skrivet av Fluffo:

Half life 3

Skrivet av Sniper_Nr1:
Medlem

Fasen, fick en magkänsla att Valve kanske visar något. Med dokumentären och allt ståhej kring jubileumet känns det som att sannolikheten är högre än normalt. Det är många som hoppas på ett HL3, men tror snarare att det blir Deadlock som träder fram.

Medlem

Börjar ju klarna allt mer att nytt stort half-life spel, troligen hl3, är i full produktion hos valve. Kan mycket väl vara dags att visa något.

Medlem

Håller tummarna för Pantsu hunter 2.

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Ambassadör
Xbox

Steamkonsol med HL3 som launchtitel.

signatur

Jump in.

Medlem

Då Metroid Prime 4: Beyond är nominerad till nästa års mest emotsedda titel, hoppas jag Nintendo har en ny trailer de visar upp under nattens show. Och avslutar med en logga för Nintendo Switch... och Switch 2. Sen ridå, utan att de säger någonting mer. Alls.

Medlem

Som en annan FZ-medlem skrev i en annan tråd, så tror jag DICE kan överraska. Det håller jag tummarna för och hoppas de slår på stort detta år.

signatur

Change is the only constant

Medlem

Det går ju väldigt lösa rykten om Half-Life 3, vilket skulle skapa jordskred om det skulle visa sig. Tror jag att det kommer visas? Nej, men finns ändå ett litet hopp innerst inne.

Mer trovärdigt är att vi kommer få se en trailer på nästa FromSoftware-titel och att vi möjligen får en Witcher 4 trailer.

signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Medlem
Skrivet av QBAN92:

Som en annan FZ-medlem skrev i en annan tråd, så tror jag DICE kan överraska. Det håller jag tummarna för och hoppas de slår på stort detta år.

Ha inga brutala förväntningar bara.

Medlem
Skrivet av Burrelito:

Ha inga brutala förväntningar bara.

Kör temalåten från Curb Your Enthusiasm på repeat. Känns som ett rimligt val.

signatur

Change is the only constant

Medlem

Det kommer att bli intressant. Även om nästa års bästa spel redan är ett faktum. Monster Hunter Wilds så klart!

Medlem

Lies of P DLC blir grymt. Splinter Cell remake skulle vara ännu bättre. Nytt IP från FromSoft vore drömmen.

Medlem

Får man drömma så hade jag hoppats på ett dishonored 3, xcom 3 och hl 3 men verkar va svårt att göra trilogier😖

Redaktör
Skrivet av PainInTheAss:

Får man drömma så hade jag hoppats på ett dishonored 3, xcom 3 och hl 3 men verkar va svårt att göra trilogier😖

Xcom 3 <3

signatur
Ambassadör
Xbox

The Witcher 4 och nytt spel från Naughty Dog verkar ha låga odds.

signatur

Jump in.

Medlem

Har inga förväntningar. Tycker spelbranschen börjar bli trist, när spel som Silent Hill 2-remaken och Indianen Jöns hyllas.

Medlem
Skrivet av bjornfobi:

Mafia för mig också. Har inte spelat trean. Men ser helt enkelt inte så kul ut så kanske bara låtsas som att det inte existerar

Om du är ett fan av ettan och tvåan så rekommenderar jag trean ändå.
Repetitivt, men både story och atmosfär är värt det. Loving it.

Medlem

Mass Effect vore trev… förlåt, livsavgörande!

12
Skriv svar