Vinn specialbyggd Starfield-dator!

Medlem

Riktigt snygg! Lycka till alla

signatur

PC | PS5 | Switch

Medlem

Oj jissös, råkade svara fel på sista frågan. d'oh!

Medlem

Den där kommer man få ocd på att damma! 😄
Men attans vad snygg.

Lycka till alla.

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Riktigt fin, ser fram emot att läsa alla andras idéer på sista frågan

Medlem
Skrivet av JackG100:

Alternativen på hur många planeter det finns innehåller inte det korrekta svaret.

Skrivet av Tomas Helenius:

Skicka mig ett PM!

Det gör det väl visst. Spoiler:

En kille har besökt alla planeter.
"Planets fully surveyed: 1694
Planets landed on: 1441"

1441 planeter som går att landa på och ett par hundra till som går att undersöka alltså, då stämmer ju "fler än 1000". Kanske menar du att man ska räkna bort månar om de räknas som planeter i statistiken, men det borde väl ändå vara tillräckligt många eftersom de flesta planeter inte har månar. Eller är det fler månar än planeter som gör att det faktiskt blir färre? Isf kanske frågan kan formuleras om till antal himlakroppar eller nåt i den stilen istället så blir svaren rätt

Länk: ign

Hittade en annan på reddit som hade screenshot med över 1900 planets landed on, men det kan varit med ng+...?

PS. Ta bort det här inlägget om spoilern avslöjar svaret. Osäker på om det är ok?

OT: Snyggaste datorn jag sett, det hade varit fantastiskt att kunna ställa in den i kontoret. Saknar en duglig stationär burk just nu!

Medlem

Gillat och delat! Hoppas jag vinner. 😁

Medlem

Jäklar vilken burk! Riktigt snygg .. En fråga om tävlingen, skall man hitta på en egen drömplanet eller ska man välja en från spelet?

Medlem
Skrivet av JackG100:

Alternativen på hur många planeter det finns innehåller inte det korrekta svaret.

Skrivet av Tomas Helenius:

Skicka mig ett PM!

Kuggfråga?!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Kuggfråga?!

Eller ville de göra det enkelt och göra två svarsalternativ "nästan rätt"?

Medlem
Skrivet av satarielmike:

Jäkligt snygg dator! Vore så nice att vinna så jag kan ge min nuvarande dator till bonusdottern. <3

Tycker hon ska ha den nya om du vinner!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Tycker hon ska ha den nya om du vinner!

Haha, ja.. alltså jo.. men alltså.. eh. nånting nånting ålder går före skönhet osv...

Medlem

Riktigt coolt bygge. Stort grattis till den som kammar hem den!

Medlem

Kanske kan spela PoE2 med den 🙏🏼

Medlem

Mr Ruleslawyer här.
Det står bara "Vinnaren utses kort därpå."
Men inte HUR vinnaren utses.
Är det rent lotteri?
Eller är planet-frågan en sorts utslagsfråga?

Spelar ju inte så stor roll, men tydlighet är ju alltid trevligt

Medlem

Vilket bygge, häftigt. Var tvungen att regga mig till slut och ge det ett försök! Lycka till alla 😊

Medlem

Det sjuka är att det inte bara är chassit i sig utan hela paketet. Det måste va den fetaste tävlingen någonsin på FZ? Bara delarna inuti kanske landar på 35-45 papp, om inte mer? Jag vet inte. Sen är moddandet ett kärleksprojekt utan dess like, jävligt snygg! Vad har vi gjort för att förtjäna en chans på det här?

Det är svårt att tro att det är på riktigt!

Här finns fler burkar ifrån samma moddare:
https://timpelay.se/

Custom PC design and modding.
Tim Malmborg, Sweden 🇸🇪
DM for inquiries

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Det sjuka är att det inte bara är chassit i sig utan hela paketet. Det måste va den fetaste tävlingen någonsin på FZ? Bara delarna inuti kanske landar på 35-45 papp, om inte mer? Jag vet inte. Sen är moddandet ett kärleksprojekt utan dess like, jävligt snygg! Vad har vi gjort för att förtjäna en chans på det här?

https://timpelay.se/wp-content/uploads/2019/05/MG_8925.jpg

Det är svårt att tro att det är på riktigt!

Här finns fler burkar ifrån samma moddare:
https://timpelay.se/

Custom PC design and modding.
Tim Malmborg, Sweden 🇸🇪
DM for inquiries

Håller verkligen med! Bra sagt!

Medlem

Vad jag kunde hitta så ska väl planter vara just planeter och inte månar, i så fall tycker åtminstone jag att svaret fanns där.

signatur

Snart 50, still a gamer ...
https://www.youtube.com/@seventy5plays
Gilla, prenumerera och dela - om du vill

Redaktör
Skrivet av Evilof:

Mr Ruleslawyer här.
Det står bara "Vinnaren utses kort därpå."
Men inte HUR vinnaren utses.
Är det rent lotteri?
Eller är planet-frågan en sorts utslagsfråga?

Spelar ju inte så stor roll, men tydlighet är ju alltid trevligt

Vinnaren utses av en jury av medarbetare, och ej genom lotteri. Vinnaren koras utifrån vad juryn finner vara ett bra svar på utslagsfrågan.

signatur
Medlem

Riktigt fin pjäs, gillar verkligen Starfield-estetiken! Stort grattis till den som vinner denna

Redaktör
123
Skriv svar