Fynda GeForce RTX 40-serien hos Proshop – upplev blixtsnabb gaming med Nvidia Reflex

Robot
Fynda GeForce RTX 40-serien hos Proshop – upplev blixtsnabb gaming med Nvidia Reflex

För att uppmärksamma Proshops Black Week-erbjudanden visar NVIDIA hur tekniken Reflex används med RTX 40-serien grafikkort för att minska fördröjning i spel.

Medlem

Supernöjd med mitt 4080 super. Och nu har jag klockat min cpu till 5.2ghz också med samma volt som original. Blev en bra skjuts!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem

Missbruk av ordet ”fynda”.. pajasfasoner

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Supernöjd med mitt 4080 super. Och nu har jag klockat min cpu till 5.2ghz också med samma volt som original. Blev en bra skjuts!

Men var det verkligen värt sju tacokvällar med grabbarna?

Medlem
Skrivet av baggso:

Missbruk av ordet ”fynda”.. pajasfasoner

Artikeln är ju en reklam som företaget betalat för.
Antar att de på fz inte får igenom en version av artikeln där det står att reapriserna är dåliga. Speciellt för 4060 inte ens nersatt 200kr haha.

Men Testpiloter och reklamartiklar är ju tyvärr nödvändiga för att de ska få in pengar. (Antar jag eftersom de håller på med det)

Medlem

Får hem ett 4070 ti super idag, får se vilket lyft det blir. Fick det till lagom nedsatt pris. Pendlade mellan det och 4080 super men eftersom båda hade samma vram blev det den billigare

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Var är fynden?

signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Rent allmänt kändes reorna hittills på komponenter väldigt inskränkta hos alla leverantörer. På hela datorer har det funnits en del bra, men även där har jag hittills inte sett något ”kapp”

Redaktör
Skrivet av Lilagröt:

Artikeln är ju en reklam som företaget betalat för.
Antar att de på fz inte får igenom en version av artikeln där det står att reapriserna är dåliga. Speciellt för 4060 inte ens nersatt 200kr haha.

Men Testpiloter och reklamartiklar är ju tyvärr nödvändiga för att de ska få in pengar. (Antar jag eftersom de håller på med det)

Redaktionen har inget med innehållet i sponsrade artiklar att göra, det står annonsören för.

signatur
Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Redaktionen har inget med innehållet i sponsrade artiklar att göra, det står annonsören för.

Okej skönt att höra.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Men var det verkligen värt sju tacokvällar med grabbarna?

Hahaha, ja det får jag lov att säga!

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

1
Skriv svar