Cyberpunk 2077 har nu sålts i 30 miljoner exemplar
Jag äger ett exemplar. Så att…i’ve done my part
Samma här, börjar bli dags att köra igenom det en gång till!
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB
Samsung Odyssey Smart G6
Köpte spelet men var imo stor besvikelse.
Kanske bättre nu efter alla uppdateringar
Har inte själv spelat Cyberpunk, men brukar ju vara så med CD projekt-spel att det är bättre att vänta några år efter release.
7/10 vid release och 10/10 efter alla updates och DLC för min del. Absolut värt nu!
7/10 vid release och 10/10 efter alla updates och DLC för min del. Absolut värt nu!
Expansionen är värt pengarna?
Det fungerar tiptop, men innehållet är inget att ha
Topp 3 DLC någonsin, fantastiskt bra. Köp köp köp
Topp 3 DLC någonsin, fantastiskt bra. Köp köp köp
Tack!
Välförtjänt, mycket bra spel.
Dock, på sätt och vis, bra att det fick lite skäll i början, då det per automatik medförde att vanligtvis svindyra Collectors Edition (med statyn) sjönk till 500-600 kr, en staty som ser riktigt bra ut i hyllan
AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 Pro | PSVR 2 | Oculus Quest 2
Jag har aldrig mått så dåligt och kännt mig så tom som efter Phantom Liberty.
På ett bra vis alltså, typ.
Blir att köra genom igen plus dlc när man orkat införskaffa nytt grafikkort
Jag har aldrig mått så dåligt och kännt mig så tom som efter Phantom Liberty.
På ett bra vis alltså, typ.
Det är en helt fantastisk expansion De visar verkligen sin styrka och jag hoppas bara de får den tiden de behöver för att lägga sina kommande spel på samma nivå.
Har förresten den här sången i min favoritspellista. Inte för att sången er så fantastisk i sig, men den väcker känslorna jag hade från scenen i spelet.
Jag köpte det dag 1, blev blåst. Tog flera år innan det var klart. Idag är det så bra som det kan bli.
Jag köpte det dag 1, blev blåst. Tog flera år innan det var klart. Idag är det så bra som det kan bli.
Det var den där 5-stjärniga FZ-recensionen som fick mig att köpa det vid release 😅
Tyckte dock i slutändan det var en svag 4-stjärnig upplevelse tack vare de starka sidouppdragen man hade med karaktärer som Panam och Judy, och den allmänna atmosfären i (den egentligen papperstunna) världen, men otroligt trist att första upplevelsen inte var den man kan få i dag.