Quiz – Kossor i spel

Medlem
Medlem
Medlem

Slarvfel på en fråga, svider lite men sån't är livet

Första 10/10 på länge! Kanske lite fusk eftersom jag och flickvännen har som tradition att göra FZ och SweC quiz på torsdagkvällar och lättare om man är två men kul iaf

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Skrivet av Najkan:

Mitt resultat: 9/10.

Missade Mario kart 64 aooow

Trist när svaret faktiskt stod på bilden! Bääää-ttre lycka nästa gång 🐑

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Väldigt otippad resultat haha 😂

Medlem

Inte trodde jag att jag skulle få så bra resultat om kor

Medlem

Kändes bra, trodde jag skulle få min första 10/10, sen kom Sims-frågan, Lantliv kändes för enkelt, trodde det var en fuling och att Husdjur var rätta svaret.

Medlem

Jag trodde kossan man kan torrjucka på för att få extraliv i Little big adventure skulle vara med.

Medlem

signatur

Programmer: an organism that turns coffein into software. Trollar och Trixar Bloggen

Medlem
Medlem

När jag tänker på ko och spel så går första tanken till Harvest Moon, så lite besviken att det inte fanns någon Harvest Moon-fråga

Medlem
Är det du Mamma Mu?

Roligt Tema och roligt quiz, dock ganska enkelt om man spelat en del. Det enda som kan vara lite mera knepigt för nyare (läs yngre) medlemmar kan vara allas vår PR-agent från de brittiska öarna. Om man inte var med på den tiden och läste "speltidningar" som High Score. Kan fortfarande skratta gott åt diverse innehåll i de sista numren som t.ex. intervjuer med lättfotade servitriser och annat helt klart spel-relaterat. Anser fortfarande att Black & White var klart underskattat (före sin tid?), och klart bättre än 2:an.

Medlem
Medlem

Aja var några jag inte grinar över att svara fel på då jag inte spelar dom typen av spel

Medlem

Kossor är trevliga djur

Medlem

Snacka om att ha KOLL

Medlem
Medlem

Holy cow indeed!

Redaktör

Borde kollaborera mer med quiz-skaparen. Och inte nog med det - glömde dela resultatet. :/

signatur
Medlem
Medlem

signatur

To crush your enemies, see them driven before you and hear the lamentation of their women!

Chefredaktör

MOOOOOOOOOOOOOO

Medlem

signatur

Rastaration @ PSN & Twitch

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

Holly cow!

Medlem
Medlem