Warcraft 4? Blizzard utesluter ingenting
Visst skulle uppföljare till deras RTS vara rena drömmen. Men alla stora namn som gjorde Warcraft 3 / Starcraft 2 bra har ju typ lämnat Blizzard för längesedan.
David Kim har ju varit med och skapat Battle Aces iaf som är väldigt roligt stundvis och är riktigt välpolerat. Fortfarande i Beta dock.
Stormgate hoppades man ju på men det har inte visat sig vara något värt att spendera tid på ÄN. Kan ju bli bra till slut men frågan är om Frost Giant lyckas överleva tillräckligt länge rent ekonomiskt.
Dom lyckas inte ens med en remaster, hur ska klara förväntningarna på WC4 eller SC3? Förväntningar i form av grymma, polerade och hyffsat balanserade spel.
Starcraft singelplayer del är en av de bästa enl mig.
0% på att de lyckas, bättre låta bli helt ärligt. Tror inte ens de lyckas även om de fått 10 år på sig med obegränsade resurser.
Tar wc4 alla dagar i veckan före sc3
Jag säger precis tvärtom, men det är mest för att jag inte gillade hjältarna+miniarmeerna i WarCraft 3. Gör de något lite köttigare skulle jag kunna bli hypad för WC4 också!
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
En "riktig" remaster på wc3 så att communityn kan göra banor likt tower defence, dota, hero siege mm.
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7
World of Starcraft tack.
Dröm spelet...
1# FZ Troll
Vi spelare är svältfödda på hederliga basbyggar-RTS med distinkta raser/faktioner! Mer c&c warcraft/starcraft kloner åt folket
Ja, verklig. Age of Mythology Retold är ju kul men det är ju också en remake. Age of Rmpires 4 är väl det senaste nya som varit bra?
WCIV har uteslutits i över 20 år. Tvivlar på att kommer en värdig uppföljare med ett företag som bara lever kvar i namnet.
CPU/Kylare: AMD Ryzen 7 7800X3D/Thermalright Phantom Spirit 120 Evo
Chassi/PSU: Fractal Design Define R6/Corsair HX1000 1000W
MB/RAM: Asus ROG Strix B650E-F Gaming/Kingston Fury Beast 32GB DDR5
GPU: ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC
Monitor/AVR/Högtalare: LG OLED C9 77"+LG OLED C2 42"/Marantz Cinema 50/Dali Zenzor
World of Starcraft tack.
Kom hit för att säga detta. Med egna rymdskepp och färd mellan olika planeter hade det kunnat bli något helt galet!
Kom hit för att säga detta. Med egna rymdskepp och färd mellan olika planeter hade det kunnat bli något helt galet!
Ååå ja tack 🤩
Och tre factions istället för 2 som på wow. Fatta vilket kaos det skulle vara på pvp servrarna 🤭
What a monster..i cant belie.. WHAT THE HELL IS THIS PLACE?
eller det mer troliga.. en exakt kopia av WoW med SC skin.