Lego Horizon Adventures

Robot
Lego Horizon Adventures

Omaka paret Horizon och Lego visar sig vara en lyckad match.

#guerrilla-games, #lego-horizon-adventures, #studio-gobo

Medlem

De skulle ha kört 3e person som i skywalker saga, men jag tycker lego spelen är underhållande och charmiga på ett chillt sätt så blir nog ett köp någon gång i framtiden

100% Lego, 100% gameplay och 60% kul. Kan nog tänka mig detta framgent att spela coop med sambon när det kostar ca 200 kr

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Kan nog bli ett köp lagom till Steams sommarrea. Ser mysigt ut och lego spelen är alltid roliga tillsammans med någon i soffan.

signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem

Sjukt att det kommer till Switch. Som om Mario Lego skulle komma till PS5.

Medlem
Skrivet av Monki Rauklund:

100% Lego, 100% gameplay och 60% kul. Kan nog tänka mig detta framgent att spela coop med sambon när det kostar ca 200 kr

Skrivet av Mr_Qi:

Kan nog bli ett köp lagom till Steams sommarrea. Ser mysigt ut och lego spelen är alltid roliga tillsammans med någon i soffan.

Flera av LEGO spelen har kommit till PS Plus också, alltså "månadens spel" Bara att vänta o se!

Ambassadör
Xbox

Verkar mysigt. Gillar LEGO-spel så det lär bli ett köp framöver.

signatur

Jump in.

Skribent

Hade nästan glömt att Lego-spel är en grej. Men bara nästan.

Medlem
Skrivet av Arcadia:

Sjukt att det kommer till Switch. Som om Mario Lego skulle komma till PS5.

Jag kan tänka mig att publiken för Lego-spel är så mycket större på Switch än på andra format att det kanske inte lönar sig att göra något exklusivt till något annat format.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Verkar mysigt. Gillar LEGO-spel så det lär bli ett köp framöver.

Samma här, det ser fint ut.

Skrivet av Fatmajk:

Flera av LEGO spelen har kommit till PS Plus också, alltså "månadens spel" Bara att vänta o se!

Jo men det är väl de från TTG? Är inte så intresserade av dem, tycker de är rätt B, eller iaf stor saknad potential.

signatur

”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi

Medlem

Såg ju faktiskt ganska mysigt ut, Har aldrig riktigt förstått grejen med dessa "legobaserade" spel, men det här gav en inbjudande känsla.

Medlem

Känns som den mest överflödiga av lego spel man kan leva utan.🤔

signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

1
Skriv svar