Vit Steam Deck släpps – i begränsad upplaga

Robot
Vit Steam Deck släpps – i begränsad upplaga

Redan på måndag smäller det.

#steam-deck

Medlem
Medlem

Tråkig färg...

Medlem

Kommer bli svarta efter ett tag... Brukar iaf mina vita kontrollers bli. Är dålig på att rengöra

signatur

1# FZ Troll

Medlem

Gillar vita saker då det mesta är svart annars. Funderat på en steamdeck en längre tid så kanske dags att göra slag i saken.

signatur

osv.

Medlem

Varför skulle den bli svart?
Tvättar inte folk sina händer eller?
Blev gameboyen svart eller?

Så många frågor =/

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Är väl värre att fodralet är vitt, vit textil lär inte åldras bra

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Så många frågor =/

Folk får handsvett.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Medlem

Den borde ha vita transparanta knappar som PSP:n hade! Mycket läckrare än det tråkiga gråa på denna.

Medlem

Jag tycker den ser lite billig ut i vitt. Men kul med alternativ till allt svart.

Vilken jäkla trotjänare.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Den borde ha vita transparanta knappar som PSP:n hade! Mycket läckrare än det tråkiga gråa på denna.

Ja, jag tycker inte denna version är särskilt mycket snyggare än orginal färgen jag äger.

signatur

Medlem

Ge mig en 486:a beige-gul variant med en skärm som man måste degaussa med jämna mellanrum tack!

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Så många frågor =/

Gissar på att de antingen äter nötter eller chips medan de spelar, eller så använder de någon olja/lotion på händerna som missfärgar. Har flera vita Xbox 360 kontroller som inte direkt blivit missfärgade i den vita plasten och de är ju rätt gamla nu. Däremot har gummit på spakarna blivit lite missfärgade.

Medlem

Villhöver en sådan.

Medlem

Är den där din? Lite extremt eller? Vi hade en mattelärare i skolan som kallades Dr. Deo för att han svettades så sjukt mycket.

Skrivet av Lilagröt:

Gissar på att de antingen äter nötter eller chips medan de spelar, eller så använder de någon olja/lotion på händerna som missfärgar. Har flera vita Xbox 360 kontroller som inte direkt blivit missfärgade i den vita plasten och de är ju rätt gamla nu. Däremot har gummit på spakarna blivit lite missfärgade.

Ja, mycket underligt, jag antar att det är så. Sitter och slickar sig om fingrarna. Min DSlite såg mer eller mindre ut som den gjorde när jag köpte den, dagen då jag gav bort den flera år senare.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Är den där din? Lite extremt eller? Vi hade en mattelärare i skolan som kallades Dr. Deo för att han svettades så sjukt mycket.

Nej jag googlade.
Tog en närmre titt på min Xbox kontroller som jag använder väldigt ofta.
Den ser inte ren ut den heller trots att jag tvättar mina händer.

signatur

1
Skriv svar