Vit Steam Deck släpps – i begränsad upplaga
Varför skulle den bli svart?
Tvättar inte folk sina händer eller?
Blev gameboyen svart eller?
Så många frågor =/
Folk får handsvett.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
https://pbs.twimg.com/media/GMCldpYasAAtZye?format=jpg
Folk får handsvett.
Vilken jäkla trotjänare.
Den borde ha vita transparanta knappar som PSP:n hade! Mycket läckrare än det tråkiga gråa på denna.
Ja, jag tycker inte denna version är särskilt mycket snyggare än orginal färgen jag äger.
Varför skulle den bli svart?
Tvättar inte folk sina händer eller?
Blev gameboyen svart eller?
Så många frågor =/
Gissar på att de antingen äter nötter eller chips medan de spelar, eller så använder de någon olja/lotion på händerna som missfärgar. Har flera vita Xbox 360 kontroller som inte direkt blivit missfärgade i den vita plasten och de är ju rätt gamla nu. Däremot har gummit på spakarna blivit lite missfärgade.
https://pbs.twimg.com/media/GMCldpYasAAtZye?format=jpg
Folk får handsvett.
Är den där din? Lite extremt eller? Vi hade en mattelärare i skolan som kallades Dr. Deo för att han svettades så sjukt mycket.
Gissar på att de antingen äter nötter eller chips medan de spelar, eller så använder de någon olja/lotion på händerna som missfärgar. Har flera vita Xbox 360 kontroller som inte direkt blivit missfärgade i den vita plasten och de är ju rätt gamla nu. Däremot har gummit på spakarna blivit lite missfärgade.
Ja, mycket underligt, jag antar att det är så. Sitter och slickar sig om fingrarna. Min DSlite såg mer eller mindre ut som den gjorde när jag köpte den, dagen då jag gav bort den flera år senare.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Är den där din? Lite extremt eller? Vi hade en mattelärare i skolan som kallades Dr. Deo för att han svettades så sjukt mycket.
Nej jag googlade.
Tog en närmre titt på min Xbox kontroller som jag använder väldigt ofta.
Den ser inte ren ut den heller trots att jag tvättar mina händer.