Dragon Age: The Veilguard
Bioware hade chansen att ta sig tillbaka till toppen. De missar grovt.
#dragon-age-4, #dragon-age-the-veilguard
Oj lite besviken blir man. Hade hoppats på bättre. Ligger på 83 på Metacritic på PS5 och 80 på PC än så länge så många som verkar tycka raka motsatsen.
Får hoppas jag inte håller med FZ's recensenter för en gångs skull
Jo verkar som Fz är en outlier just nu.
Ign ger spelet 9/10 till exempel
Jo verkar som Fz är en outlier just nu.
Ign ger spelet 9/10 till exempel
IGN är lätt uppköpta och har rätt många PK "Journalister".
Dom fick betalt av SBI för att skriva skit om Wukong utvecklarna.
Så ja, dom har en agenda i många fall, så inte så jäkla konstigt att dom satte 9/10
"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"
Jag när jag nu ser att "alla" andra recensioner som publiceras at the moment är positiva.
Nä, men det är tydligt att kritikerkåren överlag inte verkar dela min uppfattning. Läs, titta, begrunda och döm själva. Jag kan bara tala för mig själv, och min dom när det gäller Veilguard är att det här inte är ett särskilt bra spel, helt enkelt.
Av de allra flesta spel jag har köpt på slutet har recensionerna varit alldeles för positiva. Få spelar lever upp till snacket. Undantag finns men tycker de blir färre.
Tyvärr är ju känslan efter ha läst någon ytterligare recension att fz.se ligger närmare sanningen i betyg.
Så säger nån testa själv för o avgöra. Ja.. men när spel kostar så mkt som de gör vill man inte köpa grisen i säcken.
Så ja, dom har en agenda i många fall, så inte så jäkla konstigt att dom satte 9/10
Gäller det Forbes och alla andra också folk kan tycka olika utan att vara köpta.
Jag tycker GTA är kasst men jag utgår inte från att alla andra är köpta
Alla andra som älskar det då?
84% på opencritic just nu!
Sluta låt enskilda betyg diktera huruvida ett spel är bra eller inte. Gör vidare efterforskningar, gräv lite. Lyssna på fler röster. Du kanske skulle ha en helt annan uppfattning om spelet än denna.
Bestäm dig aldrig efter bara första bästa recension du stöter på. Sånt är subjektivt och du är din egen person.
Alla andra som älskar det då?
84% på opencritic just nu!
Antar att FZ har blivit based
Gäller det Forbes och alla andra också folk kan tycka olika utan att vara köpta.
Jag tycker GTA är kasst men jag utgår inte från att alla andra är köpta
Får man fråga vad det är med GTA du inte gillar?
Jag när jag nu ser att "alla" andra recensioner som publiceras at the moment är positiva.
https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTc5MGI3NjExZWQ2d2pqYWN...
Nä, men det är tydligt att kritikerkåren överlag inte verkar dela min uppfattning. Läs, titta, begrunda och döm själva. Jag kan bara tala för mig själv, och min dom när det gäller Veilguard är att det här inte är ett särskilt bra spel, helt enkelt.
Tror inte din recension är ”fel”. Men jag tycker bioware spel är svåra att recensera som spel, jag menar, vilket av deras spel senaste 10 åren har haft ”bra” combat.
Biowares storhet har snarare varit story och berättande, om det inte föll i smaken så är 2- bra betyg. Jag menar om man inte gillar storyn och berättandet är knappast mass effect serien spelmekaniskt värt mer en 2 heller.
Får man fråga vad det är med GTA du inte gillar?
Karaktärerna är så fruktansvärda så jag inte står ut mer en 10 minuter. Men jag har aldrig heller gillar den typen av ”berättelser”
Antar att FZ har blivit based
Based?
Är inte det nått man gör med kycklingen innan man lägger in den i ugnen?
Based?
Är inte det nått man gör med kycklingen innan man lägger in den i ugnen?
https://www.wikihow.com/images/thumb/5/5a/Baste-a-Chicken-Ste...
Det är basting.
Karaktärerna är så fruktansvärda så jag inte står ut mer en 10 minuter. Men jag har aldrig heller gillar den typen av ”berättelser”
Ah, du gillar inte gangster berättelser, fair enough!
Sluta låt enskilda betyg diktera huruvida ett spel är bra eller inte. Gör vidare efterforskningar, gräv lite. Lyssna på fler röster. Du kanske skulle ha en helt annan uppfattning om spelet än denna.
Bestäm dig aldrig efter bara första bästa recension du stöter på. Sånt är subjektivt och du är din egen person.
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
<Uppladdad bildlänk>
Tror ju dock FZ betygsätter mer med hjärta och relevant för spelet, än många de amerikanska sidorna som sätter betyg efter andra mer irrelevanta kriterier (i det dolda)
Förstår att du ser dig själv som Charlie i den där bilden, visade sig också att han inte heller kunde läsa
Bara ta fram google på plattan eller telefonen