Diablo IV: Vessel of Hatred
Fast han är ju väldigt insatt och gör riktigt bra recensioner inte bara om Diablo. Tycker ändå han är kritisk när han behöver.... Riktigt bra utuber overall.
Visst, han är insatt och verkar ha breddat sig sen Diablo 3 tiden iaf.
Oj här osar det om förakt.
Vad exakt är det Rhykker gjort som stött dig så?
Som någon annan sa, han om någon har ju ofta kritiserat Blizzard, men istället för att säga "fy f-an kn-lla er- j-vla k-k" osv som andra gör, så är han saklig, framför kritiken konstruktivt med förslag på vad han hade velat se istället osv.
Är det problemet du har med honom?
Rhykker är städad och har en behaglig röst att lyssna på, men det har säkert Ulf Ekman också. Vill jag läsa en seriös recension av något Blizzard gjort så skulle jag helt enkelt välja att lyssna på någon annan.
Cptn BaseballBatBoy!
Idag händer det.....19:00 whoop whoop!
Vadå 19? Släpptes det inte 01 imorse?
Vadå 19? Släpptes det inte 01 imorse?
Japp, skapade en gubbe vid 0530, innan jag drog iväg till jobbet : )
AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB
Japp, skapade en gubbe vid 0530, innan jag drog iväg till jobbet : )
Ah, tänkte bara så du inte tagit fel på releasetiden och satt och väntar till 19 😉 jag tänkte dyka in snart, ska bara stöka av de sista jobbmötena först.
Jag har köpt det men inte hunnit köra ännu då jag spelar annat. Hur känner ni andra som testar det just nu, är expansionen bra?
Har spelat halvvägs och hittills har jag haft väldigt kul. Spiritborn-klassen är riktigt rolig att spela (enligt mig den bästa klass de har gjort hittills) och jag gillar förändringarna som kom med 2.0 och expansionen. Det nya området har skön stämning och storyn är helt ok. Om du tycker att D4 överlag är OK så kommer du även tycka att expansionen är OK. Det jag speciellt gillar är att nyheter som mercs och runes är knutna till main story på ett bra sätt. Varje merc har en egen berättelse.
Trade systemet har blivit bättre sedan release också.