Assassin's Creed 4-remake kan ha varit på väg i höst

Robot
Assassin's Creed 4-remake kan ha varit på väg i höst
Medlem

Sedan skulle det bli en remake på remaken.

Medlem

Om det faktiskt är en remake så hoppas jag på mindre tailing-uppdrag, eller att dom blir bättre iallafall. För dom var nog det sämsta med det spelet.

Avstängd

Remake tycker jag inte behövs på något AC. Undrar vad Ubisoft menar med remake. Däremot skulle det sitta perfekt nu med riktigt genomarbetade remasters på de gamla spelen.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Om det faktiskt är en remake så hoppas jag på mindre tailing-uppdrag, eller att dom blir bättre iallafall. För dom var nog det sämsta med det spelet.

Jag håller med, just de uppdragen sabbade mycket av upplevelsen speciellt i kombination med klumpig parkourmekanik.

Medlem
Skrivet av Påskmust:

Jag gav upp mitt i ett sånt uppdrag och spelade aldrig mer sen. Misslyckades säkert 10 gånger i rad med att skugga två gubbar längs en gata eftersom jag inte gick precis på de ställen som Ubisoft ville. Sen var det säkert en bidragande faktor att spelet redan kastat ett dussin jävla tailing-uppdrag på mig tidigare.

Men sjöröveriet var kul.

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus | Twitch: Gorrsnus

Medlem

Hoppas på en ”äkta” remake såfall. Spelade remastern på AC 3 och jisses vad viss spelmekanik åldrats dåligt.

Avstängd
Skrivet av VolvoJocke:

Hoppas på en ”äkta” remake såfall. Spelade remastern på AC 3 och jisses vad viss spelmekanik åldrats dåligt.

Nog många som gillar det gamla stridssystemet. För mig är det lite hugget som stucket. (pun intended )

Medlem

Ett tiotal titlar inom bara de fem kommande åren? Wow, vilket mjölkeri! Ge oss ett nytt Rayman i stil med Legends istället. Måste vara tio år sen det släpptes nu.

Tänk om vi fick hälften så många raymantitlar som Assassins creed-titlar. Jag hade till och med kunnat tänka mig köpa ett Raymanspel om det var liveservice och alla karaktärerna var låsta bakom en betalvägg haha

Medlem

Black Flag är ett av dom bästa spelen jag lirat genom alla mina år som gamer, så jag ser gärna en remake då det börjar vara ganska styltigt spelmekaniskt.

Medlem

Black flag var hur kul som helst att köra båten och skjuta på andra båtar och fästningar. Själva handlingen och uppdragen var dock helt hjärndöda. Tror aldrig jag spelat ett spel där skillnaden i kvalitén på materialet varit så stor. Vissa delar av handlingen/uppdragen var så dåligt gjorda att jag var tvungen att stänga av / ta pauser innan jag orkade fortsätta.

Medlem

Om det stämmer är jag faktiskt mer sugen på detta än Shadows.

signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Skrivet av VolvoJocke:

Försökte spela remastern på 3an och för mig så var fast travel systemet trasigt.

Medlem

Härligt med fler gamla spel till de nya konsolerna...

Det är en sån jävla skittrend 😂

1
Skriv svar