Dags igen – det är spelhelg!
…infinner sig då jag klarat av MSQ i FFXIV Dawntrail. Trött på samma gamla grind varje eviga expansion. Hade sett fram emot early access på Throne and Liberty men det blev ju inget för oss i Sverige så får vänta till släppet 1 oktober.
Kanske kan det bli en speltorr helg om jag inte kommer på något kul att lira.
Jag ska spela något jag inte får prata om och Zelda!
Days gone blir det iaf, sen nått VR spel 😄
Påbörjat en ny NG+ till Starfield inför expansionen på måndag. Även påbörjat en ny genomspelning av cyberpunk 2077 och gråter inombords om hur stelt kontroller etc Starfield känns i jämförelse då båda spelas i first person. Märks tydligt när man spelar dem samtidigt.
Har även nya DLCt till Warhammer 40K: Rogue Trader att köra som släppts i dagarna. Men väntar kanske med det då owlcat alltid kör ut några hotfixes efter varje release. Redan kommit en
Dottern övertalade mig till slut att prova Honkai: Star Rail som hon älskar.
Och för ett "gratisspel" är det inte alls dumt. Inga jobbiga paywalls hittils och ett förvånansvärt genomarbetat spel för att vara just ett "gratisspel".
Jag har faktiskt riktigt kul... men det erkänner jag aldrig för dottern
Köpte Hogwarts Legacy till PlayStation 5 ii förrgår på rea. Riktigt mysigt spel är det. Har inte sett filmerna men funderar på att göra det nu när man kommit in i den här magiska världen.. Så det lär finnas mycket att se i filmerna som flyter ihop med spelet..???...
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||