Zelda: Echoes of Wizdom får höga (men inte Zelda-höga) betyg
Jag vill spela hjälten Link i ett Zelda-spel. Inte någon annan.
Jag vill spela Hjältinnan Zelda i ett Zelda-spel. Men också andra för omväxlings skull.
Skippy R.I.P. 17/7 2006
user name checks out
Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz
Jag vill spela Hjältinnan Zelda i ett Zelda-spel. Men också andra för omväxlings skull.
Det skiter väl jag i? Jag pratar om Links betydande i ett Zelda-spel. En spel-serie som började 1987. En pojke/hjälte som skulle rädda en flicka/prinsessa.
user name checks out
Yep.
Blir att lägga till i listan för spel som införskaffas till rabatterat pris.
Tänker samma, så segt bara att Nintendo nästan aldrig har rea på sina spel
Blir att lägga till i listan för spel som införskaffas till rabatterat pris.
Då får du vänta länge innan du om flera år kanske kan köpa det för 400 kr
Vet att många älskar den, men jag har så svårt för den här estetiken.
Jag också, men så länge det är fantastiskt gameplay så får jag härda ut. Även om inte estetiken är så tilltalande så är det ändå snyggt rent tekniskt. 🥰
Blir ett köp! Gillade deras remake av Link's Awakening som hade samma stil.
Nja, efter omkring 8 månader så brukar Nintendospel till Switch ha sin första rea på 30% på eShopen. Det gäller bara att vara uppmärksam så man inte missar dom få dagarna som deras reor gäller.
Nja, kanske behöver vänta någon månad eller två innan det går för runt den summan begagnat
Vad bra att du har så många spel att välja på då
Tänker samma, så segt bara att Nintendo nästan aldrig har rea på sina spel
De kör ju minneskort så det är ganska säkert att köpa begagnat. Till skillnad från skivor som kan va repiga.
Köp fysiskt ex på Tradera spela igenom och sälj så får du spela spelet väldigt billigt. Har man riktigt tur går man plus.
Ungefär de betyg jag väntat mig. Lite grand poor man's Zelda-spel. Det är väl en västerländsk studio som står bakom detta & Link's Aw, de har inte fingertoppkänslan som Nintendo Japan har.
Vet att många älskar den, men jag har så svårt för den här estetiken.
Gillar det inte heller. Ser ut dom ett barnprogram med dålig budget.
Ungefär de betyg jag väntat mig. Lite grand poor man's Zelda-spel. Det är väl en västerländsk studio som står bakom detta & Link's Aw, de har inte fingertoppkänslan som Nintendo Japan har.
Gillar det inte heller. Ser ut dom ett barnprogram med dålig budget.
Grezzo är, vad jag vet, en japansk studio. De har dock främst jobbat med portningar åt Nintendo innan.
Grezzo är, vad jag vet, en japansk studio. De har dock främst jobbat med portningar åt Nintendo innan.
Ok. Lite trist också att de kör UE4 som alltid presterar potatismos. De borde få tillgång till nån av Nintendos egna spelmotorer ist.
Jag har redan klarat spelet:
https://i.ibb.co/pnZ947Y/speedrun-for-echoes-of-wisdom-v0-v23...
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
De kör ju minneskort så det är ganska säkert att köpa begagnat. Till skillnad från skivor som kan va repiga.
Köp fysiskt ex på Tradera spela igenom och sälj så får du spela spelet väldigt billigt. Har man riktigt tur går man plus.
Du har en poäng där, ska kolla på det. Tack för tipset!