Skriv spelrecension i forumet – vinn presentkort från Inet!

Robot
Skriv spelrecension i forumet – vinn presentkort från Inet!

Många utomordentliga spelrecensioner skrivs av medlemmarna i vårt forum. Nu kommer Inet att varje månad belöna den bästa recensionen med ett presentkort.

Medlem

Fan vilket fint initiativ!

Medlem

Kul initiativ! Man kanske ska vässa pennan och göra en recension när andan faller på,

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Oj, vilken trevlig överraskning, väldigt schysst gjort!

Avstängd

Räknas recensioner från nu eller alla tidigare i september?
Oavsett mycket bra 🙂👍

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Härligt! Ska bara dra tillbaka alla mina gamla och publicera dem igen!

Insåg förra veckan att jag inte riktigt hade några fler på g, men dyker nog upp något jag får feeling för

signatur

En glad kalmarit boende på Gotland!

Medlem

Ni borde kanske lägga till att AI-genererade recensioner inte är tillåtna (om så är fallet) nu när pengar är inblandade. För överraskande många är det inte en självklarhet. Misstänker att ni kan genomskåda sådant relativt enkelt, och det kommer inte att automatiskt stoppa folk, men det kanske gör att problemet minskar lite och vi inte översvämmas med lågansträngingsbidrag 😅

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Ni borde kanske lägga till att AI-genererade recensioner inte är tillåtna (om så är fallet) nu när pengar är inblandade. För överraskande många är det inte en självklarhet. Misstänker att ni kan genomskåda sådant relativt enkelt, och det kommer inte att automatiskt stoppa folk, men det kanske gör att problemet minskar lite och vi inte översvämmas med lågansträngingsbidrag 😅

Japp, det är jag, AI! Jag skriver snabbare än en katt på en laserpekare och behöver aldrig en kaffe för att hålla mig skärpt. Inga recensioner skrivna av trötta människor här, bara ren digital briljans. Så, låt mig göra mitt grej medan du funderar på om du också vill ha en algoritmisk assistent som aldrig klagar på måndagar! 😄💻✨

Gnällkuk

Otroligt kul och bra initiativ av Inet/er! Jag kanske skulle ta och försöka peta ihop en recension nu då

Skrivet av Kyraal:

Det får man verkligen hoppas! Red kan väl lyfta detta med Inet och höra vad de har för tankar för att stävja detta.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Jobbar med data

AI är redan förbjudet. Från artikeln:
Naturligtvis är det inte tillåtet att kopiera andras spelrecensioner eller använda AI för att generera texter, nördheder gäller!

Tusan att det bara gäller SPELrecensioner, jag hade ju precis tänkt dra igång min recensionskavalkad av polska tv-draman från 1976.

Tusenlapparna kommer hagla in hos Legerdemain!

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av jreklund:

Naturligtvis är det inte tillåtet att kopiera andras spelrecensioner eller använda AI för att generera texter, nördheder gäller!

Fint! Sökte efter ”AI” som fristående ord på sidan innan jag skrev inlägget för att vara säker, för jag hittade inget om det, men fick inte upp något resultat, så antingen lades det in efter eller så misslyckades jag totalt på alla sätt och vis 😅

Jobbar med data
Skrivet av Kyraal:

Fint! Sökte efter ”AI” som fristående ord på sidan innan jag skrev inlägget för att vara säker, för jag hittade inget om det, men fick inte upp något resultat, så antingen lades det in efter eller så misslyckades jag totalt på alla sätt och vis 😅

Det har skett små justeringar eller publicering, men just det förbjudet var med vid start. Vi kanske hade råkat skrivit Al (litet L) och inte AI (stort i). Då dyker det inte upp när man söker. xD

Medlem

Fasen, jag har velat plocka upp skrivandet igen i åratal, kanske är dags nu... åh, jag minns alla spelrecensioner jag skrev i gymnasiet som projekt för att lära mig både Publisher och lite olika HTML WYSIWYG-editorer... Phantom Menace tredjepersonsäventyret/actionspelet fick 3,5/5 om jag inte minns helt fel.

signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Gnällkuk
Skrivet av jreklund:

Att det inte är tillåtet är väl underförstått, det var mer vad man gör för att försäkra sig om att det inte är AI-genererat Heder fungerar ju bara för de som är... hederliga

signatur

Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Gäller det ALLA recensioner, även såna som aldrig får dyka upp på första sidan? Som Pantsu Hunter recensionen? Frågar åt en vän.

Jobbar med data
Skrivet av trickeh2k:

Att det inte är tillåtet är väl underförstått, det var mer vad man gör för att försäkra sig om att det inte är AI-genererat Heder fungerar ju bara för de som är... hederliga

Den ursprungliga frågeställningen handlade om vårt ställningstagande om AI, vilket jag förtydligade, att det inte är tillåtet. Vi liksom våra partners arrangerar flertalet tävlingar och fusk förekommer i samtliga. Att berätta öppet om de metoder vi använder för att verifierar bidragens äkthet gör det tyvärr enklare att fuska, men inget system är vattentätt.

Redaktör
Skrivet av Håkan:

Gäller det ALLA recensioner, även såna som aldrig får dyka upp på första sidan? Som Pantsu Hunter recensionen? Frågar åt en vän.

Saxat från instruktionerna:

Citat:

Att delta är enkelt: skriv en intressant recension i forumet av ett spel du nyligen spelat. Det behöver inte vara nytt — även äldre spel är välkomna. Det viktigaste är att du delar med dig av dina personliga upplevelser och bidrar till communityt.

signatur
Medlem
Skrivet av Håkan:

Om ni försöker vinna med en VR Kanojo-recension får ni faan skriva bra!

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Gnällkuk
Skrivet av jreklund:

Den ursprungliga frågeställningen handlade om vårt ställningstagande om AI, vilket jag förtydligade, att det inte är tillåtet. Vi liksom våra partners arrangerar flertalet tävlingar och fusk förekommer i samtliga. Att berätta öppet om de metoder vi använder för att verifierar bidragens äkthet gör det tyvärr enklare att fuska, men inget system är vattentätt.

Ja, blir väl alltid lite stökigt när man har en fråga mitt i en diskussion Nej, det förstår jag ju så klart det är ju som med onlinefusk i spel, det var mer avsaknaden att man ser det som ett reellt problem och att man har rutiner för att fånga upp det

signatur

Lycka till!

signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar