Spelhelgen är här – fylld med äventyr!

Robot
Spelhelgen är här – fylld med äventyr!

Zombier, magiker och maskingevär. Nu tar vi spelhelg!

#spelhelg

Medlem

Tactical Breach Wizards! Defenestrering har sällan varit så roligt.

Medlem

Blir Outcast 2, väldigt kul AA open world, ett av de roligare open world jag kört på länge faktiskt

Medlem

Blir att spela klart Star Wars Outlaws!

Medlem

Star Wars Jedi survivor som i veckan ÄNTLIGEN blev av med denuvo så det blev spelbart på pc <3

signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Imorgon kväll efter skogsarbete blir det Days Gone på Steam Decken.

Sen på söndag när man kommit hem blir det Ghosts of Tabor (som vanligt)

signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Dragon Quest XI! Kämpar på med Act 2...

Medlem

Remaken på Shadow of the ninja ska jag hinna nöta. Älskade originalet så det ska bli kul att se om de lyckats bevara magin.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Jag fann Stormworks: Build and Rescue tidigare i veckan. Så jag ska bygga en båt och börja rädda digitala personer från olika situationer.

Sen ska jag så klart fortsätta med Farming Simulator 22 som alltid. Jobbar på min sista bondgård i FS22 i väntan på FS25.

Medlem
Skrivet av Slutbossen:

Remaken på Shadow of the ninja ska jag hinna nöta. Älskade originalet så det ska bli kul att se om de lyckats bevara magin.

Jag har också hållt ögonen på detta! Körde demot på Switch nyligen.
Är kluven på om jag ska köpa det till PC eller Switch.

signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Ambassadör
Xbox

Det blir mer Space Marine 2, kötta!

signatur

Jump in.

It's not a lake, it's an ocean

Kommer fortsätta gnugga Astro Bot, har inte hittat alla robotar. Men även Sonic Heroes till Xbox i mån av tid. Är barnkalashelg.

signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av Ruffles:

Kommer fortsätta gnugga Astro Bot, har inte hittat alla robotar. Men även Sonic Heroes till Xbox i mån av tid. Är barnkalashelg.

Gnuggar också Astro här, har maxat allt i alla världar men har en utmaning kvar som är rätt tuff alltså. Det blir nog en del Splatoon 3 också, det är tydligen Grand Festival i helgen.

Medlem

Kör AI-Wars 2 (4xRTS) på PC då jag fick feeling.
Tänker starta något nytt storybased efter jag blev klar med Age of Decadence, men inte beslutat vad ännu. Blir gräva backlogg. Det lutar mot The last Remnant remastered (PS5)

Medlem

Jag har förvånande nog fastnat för Elden Ring utan att tröttna. Hittade en lista för 100% completion som jag sakta men säkert jobbar på. Ränner för närvarande runt i Liurnia.

Medlem

Hade glömt bort pärlan Sackboy - a big adventure i min playlist på PS5.
Riktigt härligt spel med underbar grafik i häftiga världar blandat med härlig musik.
En stark 8a av mig, kanske en 9a i betyg.

Tänkte skaffa Astro också, men vill spela detta först.

Medlem

blev precis klar med wukong (efter allt för många försök på erlang) och funderar på att hoppa över till star wars outlaws, men är rädd för att det ska kännas för segt och långsamt efter all apkaos i wukong.

Medlem

Spelar klart The callisto protocoll, därefter återvänder jag till BG3 och slutför det.

signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |

Medlem

Jag är helt fast i att bygga effektiva och väldesignade industrier i Satisfactory.

Medlem

Star Wars Outlaws

Medlem

Jag köpte Hitman 3 på psnrea. Kul som alltid och även om det ser läckert ut på sina ställen så är jag lite besviken på grafiken på andra ställen. Även dragit hem Ratchet & Clank: Rift Apart för att ge det en chans till utan barn som lägger sig i :D. Får säga att det är en bra start på äventyret och kan bli kul att hitta och låsa upp allt.

Medlem

Astrobot!!!! Varvar det med lite once human och vill även börja på satisfactory. Problemet är att jag har det på epic games....... vill inte installera den launchern igen

signatur

i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5

Medlem
Skrivet av Hanzo:

Jag har också hållt ögonen på detta! Körde demot på Switch nyligen.
Är kluven på om jag ska köpa det till PC eller Switch.

Tycker om det jag hunnit med att spela än så länge faktiskt. Bra remix av musiken och bossarna är kul fighter så hoppas du kommer ha en bra upplevelse med det.

signatur

Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.

Medlem

Köpte till slut BG3 när patch 7 kom. Har lirat 59h och är snart klar med act 1. Har skitkul, även om min beslutsångest och analysparalys förtar lite, har svårt att låta tärningen bestämma vad som händer.

signatur

H-How can she slap, kupo!?

Releasehästryttare
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Arzei:

Köpte till slut BG3 när patch 7 kom. Har lirat 59h och är snart klar med act 1. Har skitkul, även om min beslutsångest och analysparalys förtar lite, har svårt att låta tärningen bestämma vad som händer.

Hade samma problem. Som tur (?) var recensionsspelade jag ju så jag hade inte tid att vela etc, bara tuta och köra!

Medlem

Space Marines... For the Emperor!

Medlem

Spelare vidare på Space marine 2, när tv:n är upptagen blir det Red dead redemption 2 på Steam deck.

Medlem

Fortsätter med Ace Attorney Investigations Collection. Snart klar med första spelet i samlingen. Man hinner glömma en hel del på 14 år. Ska bli intressant att äntligen få sätta tänderna i uppföljaren.

Medlem

Final Fantasy blir det.

signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

12
Skriv svar