Fragzone-fredag är tillbaka! Och listar 10 hetaste spelen i höst
Första riktiga fredagen efter semestern!
Ryzen 5 5600X | Asus RTX 4070 Ti Super ProArt OC | ASRock B550M-ITX/ac | Noctua NH-L12S 16GB DDR4 @ 3600 MHz | Fractal Design Terra | LG 42C2 | Logitech Pro X Wireless | Keychron K2 | Logitech G Pro X Superlight
Nvidia Shield TV Pro 2017 | LG 65CS | Valve Index
Är nya Factorio med i den listan, i think not!
Själv tycker jag expansionen borde vara med där. Det är ändå ett stort och populärt spel så vore inte förvånad om det dyker upp där.
Enda som talar emot det är att det är svårt att bygga rektangulära lådor så chefsredaktören gillar det nog inte.
En glad kalmarit boende på Gotland!
77 dagars semester! Är det kommunen som driver FZ, vad!?! 🤯🤯🤯
De gick ju inte alla på semester samtidigt.
De gick ju inte alla på semester samtidigt.
Så länge alla har shorts och skägg så är jag nöjd.
Spelhösten är fullspäckad även på VR fronten.
Jag hinner inte med
Tycker att ni nästa avsnitt kan ni lista de på riktigt hetaste spelen i höst, dvs de som ger högst temperatur i chassit.
Star Wars Outlaws - Special Edition (PS5) säljs för 599:- på ElGiganten. I butik och online. Bojkotta de andra aktörerna som allihopa säljer de för 779-799:- . Det är bara ElGiganten som har denna special edition för de mycket lägre priset.
Gäller till Söndag 1 september
Fysiska versioner för dessa priser. De har till och med satt FiFA 25 till PlayStation 4 för hiskeliga 799:-. Förra generationen alltså. Sedan sitter kommande Call of Duty: Black Ops 6 för det låga priset 899:-.
Trevlig Fredag till er alla..
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Fråga: vem har gjort intromusiken till FragZone Fredag? Jag var inte odelat positiv första gångerna jag hörde den men likt kaffe har jag vant mig och nu går man i princip igång på alla cylindrar när den körs.
”Den fulle har tusen önskningar, den nyktre har bara en.” - Ghandi
Fråga: vem har gjort intromusiken till FragZone Fredag? Jag var inte odelat positiv första gångerna jag hörde den men likt kaffe har jag vant mig och nu går man i princip igång på alla cylindrar när den körs.
Wakkah om jag inte är ute och cyklar.
Håller med har lärt mig att älska den, men tyckte i början att det var lite trist.
Däremot saknar jag fortfarande att det inte är en vinjett.
När Calle och Jocke gick runt med Cooking Mama dockan är fortfarande favoriten.
Skulle vara kul med en ny vinjett annat än bara musik och FZ logga.
Men det är bara petitesser. Det är riktigt underhållande och det är en bravur att man kan hålla fanan så högt för Fräcka/Fragzone Fredag.
Ett stort tack ska ni ha!