Gratis spel - Allmän tipstråd

Medlem
Skrivet av Rarrish:

Deus ex - mankind divided på GOG, mycket nöje
V6EFAE045BD231BC2C

Tusen tack !

Medlem

Giveaway på GOG av Intravenous under 24 timmar:
https://www.gog.com/game/intravenous

Medlem

Gratis just nu på Epic Games Store:

Apex Legends: Conduit Bundle (kräver grundspelet)
Cygni: All Guns Blazing
DNF Duel

Medlem

Har en nyckel till Terraforming Mars på Steam, svara gärna på meddelandet ifall du tar den så att någon vet att den är förbrukad!

PDAD7-ZKY9J-24I76 (tagen)

Skrivet av Force:

Har en nyckel till Terraforming Mars på Steam, svara gärna på meddelandet ifall du tar den så att någon vet att den är förbrukad!

PDAD7-ZKY9J-24I76

Tusen tack! Har kikat lite på det tidigare.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Epic Store:
Death's Gambit - Afterlife

(Nästa vecka - The Callisto Protocol + Gigantic: Rampage Edition)

Medlem
Medlem
Medlem

Middle-Earth Shadow of Mordor GOTY till GoG: GLNJE4B8824C8572**

där ** är de två första bokstäverna i alfabetet med stora tecken

Tagen

Medlem

Tack @Gesturr, tyvärr någon annan som haffade den.

Ett nystan trasslad taggtråd till personen som plockade koden men inte tackade för sig...

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Tack @Gesturr, tyvärr någon annan som haffade den.

Ett nystan trasslad taggtråd till personen som plockade koden men inte tackade för sig...

Såklart grabben ska få resa till Middle Earth och slakta lite Uruks! Skickar ett PM med kod till exakt samma version av spelet på GOG. Ha så kul!

Medlem

Tack så hemskt mycket, ska direkt sadla pållen och bege mig till Middle Earth :). Kvällen räddad

Medlem

Om du inte klickat hem Fallout Classics de senaste 34 gångerna de har varit gratis så kommer här ytterligare en chans:
https://store.epicgames.com/en-US/bundles/fallout-classic-col...

Inaktiv

Middle-earth: Shadow of Mordor - Game of the Year Edition på GoG: GLNJB266B8B4110B08
LEGO The Lord of the Rings på GoG: TZ8G85C4253A638170

Medlem

@anon_350294, tackar, plockade LEGO The Lord of the Rings!

Medlem

Shadow of Mordor = borta.

Domo Arigatou Mr Keoma.

Medlem
Medlem

Rugrats: Adventures in Gameland
Super Crazy Rhythm Castle

Gratis nu på Epic Games Store.

Om någon vill ha dessa spel på GOG så är det bara att claima.

Cursed to Golf

T2SJC5C401691DBF27

Hell Pie

BE7CBE88024CAF8562

9 Years of Shadows

PUZGE5DE6C3C6F8D26

Moonlighter

S9WHAAFFDC6AE63180

Skriv gärna om ni tar koden så blir det enklare för andra.

Edit: Allt är taget.

signatur

Medlem
Skrivet av Sphere Of No-Form:

Skriv gärna om ni tar koden så blir det enklare för andra.

Jag provade Cursed to Golf men det var taget.

Skrivet av Margy:

Jag provade Cursed to Golf men det var taget.

Aj då, nån som varit snabbare. Får stryka den då.

signatur

Medlem

Provade resterande titlar, samtliga är tagna (ej av mig). Men bjussigt av dig att dela med dig!

Skrivet av WonderBoy:

Provade resterande titlar, samtliga är tagna (ej av mig). Men bjussigt av dig att dela med dig!

Ja, jag spelar så lite på PC så tänkte att jag lika gärna kan dela med mig av dom till någon som faktiskt kommer spela.

signatur

Medlem

Risken med att lägga ut koder på detta sätt är att om den första som ser posten är en girig jävel så tar de allt för sig själv.

Det kan vara bättre att be folk skicka PM så behöver de konton och man kan se till att ingen får mer än en kod.

Skrivet av Margy:

Risken med att lägga ut koder på detta sätt är att om den första som ser posten är en girig jävel så tar de allt för sig själv.

Det kan vara bättre att be folk skicka PM så behöver de konton och man kan se till att ingen får mer än en kod.

Jo, det var kanske inte var optimalt. Får köra på PM framöver. Lite trist ändå.

signatur

Medlem

The Spirit and the Mouse gratis på Epic Games Store nu!

Medlem

Hinner aldrig plocka dessa gratisspel som FZ folk har CD-Keys och skriver ut koden här på forumet snabbt. Skulle vara tacksam om nån hjälte här på FZ kunde sända ett PM med nån kod. /// MVH: C

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||

Skriv svar