Datum och trailer för Until Dawn-remaken släppta

Robot
Datum och trailer för Until Dawn-remaken släppta

Se när det gamla spelet jämförs med det nya.

#until-dawn

Medlem

Ser gött ut!
Kört originalet, spelat alla The Dark Chronicles (ps5) samt The Quarry. Massive vet vad de sysslar med, vet ej dock om denna Remake är under deras vingar eller annan studio. Mer kommer läggas i köp-korgen. Sen ser vi självklart framemot Silent Hill 2 Remaken också

Medlem

Nu kommer jag vara dryg men..... Detta måste väl endå ses som en remaster även om de bytt spelmotor till Unreal Engine 5. Inte en remake.

Spelet var redan riktigt snyggt till PlayStation 4. Världens mest onödigaste remaster...

Riktigt bra spel är det hur som helst. Varvat det 2 gånger.

signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||

Medlem

Det var ju en rätt stor skillnad ändå. Gillar när de förbättrar scener med andra vinklar för mer känsla också och inte bara det grafiska. Har inte spelat spelet ännu, kanske får bli remaken då.

Det var större skillnad än vad jag trodde. Kan mycket väl tänka mig att dubbeldippa då det är ett jäkligt bra spel. Finns det någon info om det släpps på skiva eller ej?

Värt att notera för er PC-spelare är att PSN-konto är ett krav.

signatur

00:00:02:42

Medlem

Fy fasen vilket mästerverk det visade sig vara!

Medlem

Bra spel, men känner inget sug av att spela remaken

signatur

Processor: Intel Core i7 14700K med Contact Frame och Kryosheet
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro

Medlem

Ser bra ut, spelade aldrig detta på PS4.
Kommer att köpa det till PC, men inte om det kostar 600+, då blir det att vänta : )

signatur

AMD Ryzen 7 78003DX
Asus TUF RTX 4080
HyperX Fury 32GB 6000MHz
WD SN850 1TB

Medlem

Visst har de även lagt till lite nytt material?! Har för mig att jag läste det någonstans...

1
Skriv svar