Team Asobi övervägde en öppen spelvärld för Astro Bot

Robot
Team Asobi övervägde en öppen spelvärld för Astro Bot

Men ville ha mer kontroll över variationen i spelet.

#Astro-bot, #Team-asobi


Medlem

Bra beslut! Unika, målinriktade banor med miljövariation slår alltid sandlådor på näsan enligt mig!

Fortfarande det enda spel till ps5 som jag spelat klart utan att tänka på det eller genom att det var ett medvetet beslut. Ren och skär spelglädje.

Medlem

En god nyhet är att spelet kommer att vara runt 12-15 timmar långt.


signatur

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

MSI X99A GODLIKE Gaming | i7 6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Min SweClockers Profil

Medlem

Första spelet är fantastiskt och till dags datum det enda spelet som har använd Dual Sense kontrollens funktioner till fullo.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem
Medlem
Skrivet av OAKTHYR:

Första spelet är fantastiskt och till dags datum det enda spelet som har använd Dual Sense kontrollens funktioner till fullo.

Förra spelet inte första gissar jag att du menar

OnT: fortfarande skandal att PSVR2 version inte övervägts.
Spelets handling låter samla som rescue mission


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Förra spelet inte första gissar jag att du menar

OnT: fortfarande skandal att PSVR2 version inte övervägts.
Spelets handling låter samla som rescue mission

Helt rätt Menar det som släpptes med PS5an.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Helt rätt tankeverksamhet från Team Asobi. Ren spelglädje slår ALLTID generiska "fetch quest" från random npc.

Medlem

Känna som ett bra och vettigt beslut. Open world kan vara fantastiskt men här känns det bättre med mindre och mer komptakta zoner. Handgjort framför slumpgenrerat.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Otroligt glad över att det skrotade den idén.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar