Battlefield 2042 gästas av Isaac Clarke och Dead Space

Robot
Battlefield 2042 gästas av Isaac Clarke och Dead Space

Snabbvisit av Issac Clarke och necromorpherna.

#Battliefield-2042, #Dead-space, #EA


Medlem

Alltså... Why?

Nu gör de ju verkligen narr av sin egen serie.. De överträffar sig själva gång på gång. Sopor. Lägg ner serien eller låt några som faktiskt bryr sig ta hand om den.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Spelet blir ju inte roligare av att panga bottar, på befintliga banor. Men man får väl ge det ett försök innan man ratar det.

Medlem

"Does Dead space take place in the Battlefield Universe?" Jag utgick alltid från att Battlefield skulle vara relaistiskt baserat på våran verklighet medan Call of Duty körde något annat.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av CliQue-SinneD:

Alltså... Why?

Nu gör de ju verkligen narr av sin egen serie.. De överträffar sig själva gång på gång. Sopor. Lägg ner serien eller låt några som faktiskt bryr sig ta hand om den.

Spelet itegritet har varit död sen länge, så tycker egentligen inte detta är konstigt alls

Medlem

Kan det bli mer pajasaktigt? Next up, amerikanska artister.


signatur

1338 - One Step Above

Skrivet av lonian:

"Does Dead space take place in the Battlefield Universe?" Jag utgick alltid från att Battlefield skulle vara relaistiskt baserat på våran verklighet medan Call of Duty körde något annat.


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Fy fan vad töntigt.

Ganska förvånande faktiskt att man släckte ner avstickaren Battlefield Heroes för många år sedan, hade ju varit perfekt för sådant.

Saknar verkligen den gamla goda tiden när Battlefield spelen var seriösa krigsspel.

Medlem
Skrivet av Alexraptor:

Saknar verkligen den gamla goda tiden när Battlefield spelen var seriösa krigsspel.

Kanske en Sweden VS Russia expansion vore något.

Ett uppdrag där man skall döda Putin.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Jaha? Ska man slänga in Dragon Age eller Mass Effect i Battlefield också? Asså den här bisarra trenden har vi att tacka Epics Fortnite för. Spel marknaden tror verkligen detta är en lockande trend, usch

Medlem

Hur många spelar Battlefield nu för tiden egentligen? Känns som att serien mer eller mindre har dött.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur många spelar Battlefield nu för tiden egentligen? Känns som att serien mer eller mindre har dött.

Det finns gott om spelare oavsett tid på dygnet, se till att aktivera crossplay så är det inga problem.
Billigt att köpa på steamrean just nu också så det finns många "låglevels".

För övrigt så är det humor att läsa övriga kommentarer från folk som inte spelar spelet och inte har koll.

Medlem

Jag går och tänker på att jag saknar ett riktigt battlefield, och det är synd när 2042 är in service nu. Jag tog nån månad ea play pro och fick med alla godsaker till spelet, men även om gameplay var okej så haltade spelet till den grad pga dåliga och konstiga designbeslut att jag mer eller mindre blev förbannad. Hade man överlämnat design till AI eller nån sommarjobbare? Varför saknas basala bf-element som score board och voip? Vem är det som kör egentligen? Nä, 2042 blev avskrivet rätt snabbt och blickarna lyftes mot nästa del, men det ligger fortfarande långt fram i tiden. Sen säger bossarna att nästa bf kommer att vara en fantastisk live service-titel, så känslan är att de inte lärt sig någonting och att vi aldrig mer kommer att få se ett nytt bf3/4 eller bad Company för den delen. Nästa bf kommer att innehålla 'next level design, cutting edge graphics and core battlefield mechanics, staying true to battlefield identity', och fomo-förbokningarna kommer att hagla. 1000 spänn för att spela 4 dagar tidigare, och spelet fungerar inte ens. Bitter? Ja, helt klart. Men jag aldrig förbokat ett battlefield sen jag slutade använda cd-rom, och det är jag iaf glad för.

Medlem

trams..

meanwhile in battlefield 3:
"get your d***s in the dirt!!!"

Medlem
Skrivet av Redstar:

Jag går och tänker på att jag saknar ett riktigt battlefield, och det är synd när 2042 är in service nu. Jag tog nån månad ea play pro och fick med alla godsaker till spelet, men även om gameplay var okej så haltade spelet till den grad pga dåliga och konstiga designbeslut att jag mer eller mindre blev förbannad. Hade man överlämnat design till AI eller nån sommarjobbare? Varför saknas basala bf-element som score board och voip? Vem är det som kör egentligen? Nä, 2042 blev avskrivet rätt snabbt och blickarna lyftes mot nästa del, men det ligger fortfarande långt fram i tiden. Sen säger bossarna att nästa bf kommer att vara en fantastisk live service-titel, så känslan är att de inte lärt sig någonting och att vi aldrig mer kommer att få se ett nytt bf3/4 eller bad Company för den delen. Nästa bf kommer att innehålla 'next level design, cutting edge graphics and core battlefield mechanics, staying true to battlefield identity', och fomo-förbokningarna kommer att hagla. 1000 spänn för att spela 4 dagar tidigare, och spelet fungerar inte ens. Bitter? Ja, helt klart. Men jag aldrig förbokat ett battlefield sen jag slutade använda cd-rom, och det är jag iaf glad för.

Scoreboard finns nu, och voip kör man ju oftast över duscord med sina polare

Skrivet av Pihraija:

Scoreboard finns nu, och voip kör man ju oftast över duscord med sina polare

För mig handlar det mer om allt i detta Reddit inlägg: https://www.reddit.com/r/battlefield2042/s/Oxaat2ClQh

Medlem
Skrivet av Pihraija:

Scoreboard finns nu, och voip kör man ju oftast över duscord med sina polare

Ja, nu såklart finns det😃 Och voip är bra ibland när man måste skrika åt nån som inte är med på discord😅

1
Skriv svar