Nu kan man lira 2 timmar Dragon's Dogma 2 gratis på alla plattformar

Robot
Nu kan man lira 2 timmar Dragon's Dogma 2 gratis på alla plattformar

Doppa tårna i Capcoms fantasyvärld.

#Capcom, #Dragons-dogma-2


Medlem

Kan man väl alltid, bara refunda inom 2 timmar

Medlem

Tack för tipset. Jag har varit sugen på att testa spelet och nu kan jag göra det innan eventuellt köp.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Geeks Gaming

Ja nu blir det dags att testa, har skjutit upp det för länge nu

Medlem

Går även att testa 2h på playstation.

Medlem

Kanske får testa 2an då. Ettan var ju inget att hänga i granen direkt.


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Personlig åsikt antar jag men riktigt bra spel i mitt tycke

Medlem

Köpte spelet direkt efter mina två test-timmar. Helt underbart spel som jag valde att inte köpa vid release på grund av högt pris och dåligt omdöme av den grå massan.
Fick tag på Deluxe-versionen för 530:- och har kört som f_n sen installation.
Gillade ni ettan kommer ni älska tvåan.
Sen skadar det ju inte att modda spelet lite för QoL och annat godis, spelet blir ännu bättre då

Edit* Jag har inte upplevt några större prestandaproblem utan spelet flyter på bra. Jag läser att många men långt ifrån alla har problem men jag har förskonats
Frågan är vad folk sitter på för burkar? För varken jag eller mina polare som lirar har problem?!

Medlem

Hade gärna köpt/spelat det spelet, men jag är så fruktansvärt emot vad de gör där med mtx att jag skyr det som pesten. Så länge folk har förbiseende med sånt här skräp så kommer det bara bli värre.

Medlem

Brände igenom mina två timmar igår. Då snackar vi bränna som i att x:a sig igenom karaktärsskaparen, och skippa alla cutscenes, all möjlig dialog och alla tutorialrutor. För egen del är den sortens spelande ett helgerån vad gäller rollspel, men två timmar i en sån här titel är bara för snålt. Jag hann med att slå ihjäl ett par troll, kasta runt lite goblins och uppleva den där mytomspunna kassa optimeringen som alla pratar om.

Kan givetvis inte uttala mig särskilt mycket om någonting, men någonting finns det. Spelet känns rätt janky men också rätt charmigt. Det kittlade till ibland, slaknade totalt andra gånger. Att det dyker upp ett nytt gäng goblins var fyrtionde meter är en sån där sak som inte ens behövde två timmar för att bli tröttsamt. Spelet känns inte på långa vägar värt fullpris. Inte heller en femhundring. Den dagen det nosar på 200-300 spänn, då kan jag slå till. Till och med Capcom måste väl vid det laget ha löst det här med prestandaproblemen?

2h är rätt snålt med tanke på vad det är för slags spel, tror de skulle sälja fler spel om de lät dig fortsätta längre / bli mer investerad.

Medlem

Köp det inte. Det är hyfsat men en enorm besvikelse jämfört ettan, och reklamen om "emergent gameplay" var ren lögn, när det i själva verket är klaustrofobiskt, linjärt och minutiöst scriptat. Med en massa andra fel.


signatur

Memento Mori

1
Skriv svar