Nej, Beyond Good and Evil 2 är inte nedlagt

Robot
Nej, Beyond Good and Evil 2 är inte nedlagt

Och nyutgåvan av första spelet kommer att förklara Jades koppling till uppföljaren.

#Beyond-good-and-evil-2, #Ubisoft

Medlem

Väldigt fint med ett livstecken! Eller ja, något besked över huvud taget! Nedlagt eller under utveckling - bara skönt att få nån indikation eller fingervisning. Bara fortsätta peppa då

Medlem

Det finns gott om tid än. De hinner lägga ner spelet.

Medlem

Fy fanken vilka goda nyheter, nu blir det ett stödköp av remastern till PS5.

Medlem

Blir faktiskt irriterad av nyheten. Eller inte nyheten utan Ubis oehört dåliga hanterade av utvecklingen kring detta spel. Den borde ha dött för längesedan.

signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Än finns det hopp. Jag hade hellre sett en renodlad uppföljare som var var mer linjär istället för en open world på steroider, men jag hoppas att det blir bra, om det någonsin släpps.

signatur

Kunskapsförmedlare.

Gnällkuk

Nu inser jag ju att när man kommer hem efter en blöt midsommarnatt och men min titel att det kan kännas, tveksamt. Men det här är väl ändå att koka soppa på en spik? Nej det är inte nedlagt! Source:? Eh, vi släpper en remake med en vag referens till framtida tvåan. Ok, det har tagit mer än 16 år men lita på oss, kolla bara på skull & bones!

Jaja, glad midsommar på er alla

Käften.

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Har teorin att BGE2 har sedan länge blivit skrotat internt och de använt delar som passade till att göra Star Wars Outlaws, men håller lågan igång tills cheferna säger annat.

Skribent

Otroligt att de envisas med att fortsätta harva på med detta. Om det faktiskt släpps och är bra ska jag gladeligen ta åtminstone en tugga av min hatt.

ZF
Medlem

Om ett "kultspel" har motiverats åtminstone ett par omgångar av remasters så är det kanske rätt lätt att det blir ett uppenbart projekt att hålla igång uppföljaren trots krångel.

Medlem
Skrivet av Zyndrome:

Har teorin att BGE2 har sedan länge blivit skrotat internt och de använt delar som passade till att göra Star Wars Outlaws, men håller lågan igång tills cheferna säger annat.

Hmm vilka delar då tänker du? Är ju inte samma motor och assets lär väl kanske inte direkt passa i SW-universumet.

1
Skriv svar