PlayStation Showcase – i september?

Robot
PlayStation Showcase – i september?
Medlem

Om de släpper en PS5 Pro i slutet av året är det väl logiskt att ha en showcase någon månad innan och visa upp spelen på den nya hårdvaran.

Medlem

Levereras så otroligt lite bra från både Sony, Xbox och Nintendo just nu, suck. När ska det här spelåret dra igång på riktigt tro?

Medlem
Skrivet av Margy:

Om de släpper en PS5 Pro i slutet av året är det väl logiskt att ha en showcase någon månad innan och visa upp spelen på den nya hårdvaran.

Ja, det ryktades ju att det skulle ske en State of Play idag men det har inte ens kommit en utannonsering så det är nog dött att det blir av denna månaden. Tyvärr. Men kanske blir någon SoP under Juni/"E3" och sen en större showcase med PS5 Pro i September då den ryktas lanseras i November. Så det skulle ju passa ganska bra för Sony.

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Ja, det ryktades ju att det skulle ske en State of Play idag men det har inte ens kommit en utannonsering så det är nog dött att det blir av denna månaden. Tyvärr. Men kanske blir någon SoP under Juni/"E3" och sen en större showcase med PS5 Pro i September då den ryktas lanseras i November. Så det skulle ju passa ganska bra för Sony.

Den kan ju fortfarande utannonseras imorgon och sändas på torsdag. 😊

Medlem

Hade faktiskt glömt bort det nya Wolverine spelet. Och kommer att glömma spelet igen ikväll redan. Har blivit så gammal att jag är nöjd med dom nya spelen från i våras fortfarande. Och 1000 year old door....

Medlem

Kom igen nu Sony, visa nånting som kan göra PS5an stolt!

Medlem

Astrobot ser jag sjukt mycket fram emot<3.

Medlem
Skrivet av Arceion:

Den kan ju fortfarande utannonseras imorgon och sändas på torsdag. 😊

Haha, sant, hoppet är det sista som överger människan (som det sägs)!

Medlem
Skrivet av Fatmajk:

Kom igen nu Sony, visa nånting som kan göra PS5an stolt!

PS5an kommer inte känna sig stolt, snarare övergiven, det är PS5 Pro som gäller nu

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

PS5an kommer inte känna sig stolt, snarare övergiven, det är PS5 Pro som gäller nu.

PS5:an joggade lite milt, så PS5 Pro kan rusha?

Medlem
Skrivet av Gertzy:

Haha, sant, hoppet är det sista som överger människan (som det sägs)!

Hahaha! I detta fallet var det rätt att inte ge upp hoppet 😁 även fast det blev en State of Play istället för ett Showcase haha

Medlem
Skrivet av Arceion:

Hahaha! I detta fallet var det rätt att inte ge upp hoppet 😁 även fast det blev en State of Play istället för ett Showcase haha

Ja, det var som attan! Blev väldigt tveksam om det skulle bli något men så dimper det in! Och jag hade redan skrivit om att det antagligen skulle bli ett SoP snarare än ett större showcase som förväntas senare - men jag fick fel på datumet istället

Medlem
Skrivet av Gertzy:

https://blog.playstation.com/tachyon/2024/05/237561b8c80c66ef...

Ja, det var som attan! Blev väldigt tveksam om det skulle bli något men så dimper det in! Och jag hade redan skrivit om att det antagligen skulle bli ett SoP snarare än ett större showcase som förväntas senare - men jag fick fel på datumet istället

Riktigt kul att not-E3 drar igång på riktigt nu! Får se om man orkar stanna uppe och se detta samt Silent Hill-streamen live 😂

Medlem
Skrivet av Arceion:

Riktigt kul att not-E3 drar igång på riktigt nu! Får se om man orkar stanna uppe och se detta samt Silent Hill-streamen live 😂

Ja, det är alltid en trevlig säsong det här Jag kommer ha uppesittarkväll i alla fall!

1
Skriv svar